Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Plus Partnerem Wirtualnego Hackathonu

Operator sieci Plus został Partnerem Wirtualnego Hackathonu organizowanego przez firmę IBM. Hackathon trwa od 24 sierpnia do 25 września 2015 r.
O autorze
1 min czytania 2015-08-31

Wirtualny Hackathon IBM jest skierowany do wszystkich innowacyjnych i kreatywnych programistów. Jego celem jest stworzenie aplikacji mobilnej – marketingowej pod kątem dużych imprez i eventów (koncerty, zloty młodzieży, spotkania dużych grup klientów). Uczestnicy będą mogli wykorzystać zalety i funkcjonalności platformy IBM Bluemix. Dla zwycięzców przewidziano bardzo atrakcyjne nagrody.

Zapraszamy najlepszych, najwytrwalszych i najbardziej kreatywnych programistów, designerów, studentów, przedsiębiorców, a także pracowników małych, średnich i dużych przedsiębiorstw oraz wszystkie kreatywne osoby z głową pełną pomysłów na wirtualny maraton kodowania.

Wykorzystując moc, szybkość i elastyczność platformy IBM Bluemix będziemy tworzyć superaplikację rozwiązującą przynajmniej jeden z trzech problemów biznesowych związanych z organizacją eventów marketingowych.

Do Wirtualnego Hackathonu IBM można przystąpić w dowolnym momencie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do rejestracji na stronie.

Partnerami Wirtualnego Hackathonu IBM są firmy: Polkomel, PlusBank i Profit House. Partnerzy medialni: busineslink, Developers World, NESst, praca.pl, „Programista” – magazyn programistów i liderów zespołów IT, Smart Space.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się