Teraz Starbucks odpowiada na oczekiwania miłośników nie tylko kawy, ale i najnowszych technologii.
Od połowy listopada klienci Starbucks mogą korzystać z nowej mobilnej aplikacji, którą sieć kawiarni wprowadza do Polski. Fani marki będą mogli odtąd dokonywać płatności za pomocą telefonu poprzez system skanowania unikalnych kodów kreskowych. Ta nowość niewątpliwie spodoba się użytkownikom smartfonów, którym aplikacje mobilne coraz częściej zastępują tradycyjne rozwiązania.
Zobacz również
Aplikacja Starbucks CEE to dodatkowa funkcjonalność programu lojalnościowego marki – My Starbucks Rewards, która ma na celu usprawnienie obsługi klientów oraz wprowadzenie do użytku wygodnych metod płatności. Po zarejestrowaniu w aplikacji Karty Starbucks możliwe będzie jej doładowywanie, a także sprawdzenie konta, uzyskanych benefitów w programie lojalnościowym, historii rachunku oraz odbiór nagród i kuponów. Płatność za jej pośrednictwem aplikacji jest prosta i bardzo intuicyjna – należy wybrać z ekranu symbol płatności, w którym po chwili pojawi się kod kreskowy. Następnie wystarczy już tylko zeskanować go przy kasie. Dodatkową funkcją aplikacji jest szybkie wyszukiwanie najbliższej kawiarni Starbucks.
Jak pokazują światowe trendy, z roku na rok wzrasta liczba użytkowników smartfonów i tworzonych na ich potrzeby aplikacji. Popularność aplikacji Starbucks w USA sprawiła, że zdecydowano się ją wprowadzić także do Polski. Starbucks CEE działa na systemie iOS (wersja 7.0 i następne) oraz Android (wersja 4.1 i następne) i jest dostępna do pobrania nieodpłatnie ze sklepu Google Play lub App Store. Klienci wciąż mogą korzystać ze swoich tradycyjnych kart, dodatkowo dla wygody posługując się nową aplikacją. Połączenie płatności mobilnej z programem lojalnościowym Starbucks to pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, zastosowane w tym segmencie rynku.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell