MasterCard Capsule to interaktywna kapsuła, która liczy czas spotkania spędzony bez telefonów. Marka przygotowała 3 takie urządzenia, które znalazły się w popularnych warszawskich restauracjach.
Po zamknięciu kapsuły uruchomiony zostaje licznik czasu. MasterCard Capsule liczy czas spędzony bez telefonów aż do zakończenia posiłku. Każde otwarcie urządzenia zeruje licznik, a im wyższy wynik, tym bardziej wartościowa nagroda dla osób siedzących przy stoliku.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
A jeśli oderwane nagle od swoich smartfonów osoby zapomniały, jak się rozmawia przy stole, mogą skorzystać ze specjalnych fiszek z tematami do rozmów.
I co Wy na to? 🙂
Więcej świetnych reklam i inspirujących kampanii znajdziecie w naszej nowej odsłonie Suszonki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing