Reklama dnia: znacie ludzi wiecznie wpatrzonych w smartfony? MasterCard ma na nich sposób

Reklama dnia: znacie ludzi wiecznie wpatrzonych w smartfony? MasterCard ma na nich sposób

Czy będąc w restauracji, zauważyliście, ile osób wpatrzonych jest ciągle w ekran smartfona, zamiast być zajętym rozmową z innymi osobami przy stole? MasterCard Polska wraz grupą Dentsu Aegis Network Polska wpadli na pomysł, jak to zmienić. Poznajcie MasterCard Capsule.

MasterCard Capsule to interaktywna kapsuła, która liczy czas spotkania spędzony bez telefonów. Marka przygotowała 3 takie urządzenia, które znalazły się w popularnych warszawskich restauracjach.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny:

Po zamknięciu kapsuły uruchomiony zostaje licznik czasu. MasterCard Capsule liczy czas spędzony bez telefonów aż do zakończenia posiłku. Każde otwarcie urządzenia zeruje licznik, a im wyższy wynik, tym bardziej wartościowa nagroda dla osób siedzących przy stoliku.

A jeśli oderwane nagle od swoich smartfonów osoby zapomniały, jak się rozmawia przy stole, mogą skorzystać ze specjalnych fiszek z tematami do rozmów.

I co Wy na to? :)

PS

Więcej świetnych reklam i inspirujących kampanii znajdziecie w naszej nowej odsłonie Suszonki.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

  • Partner technologiczny:
  • SARE
Zamknij