CEO w reklamie

CEO w reklamie
Wykorzystanie CEO w reklamie może przynieść zarówno pozytywne jak i negatywne skutki. Nie oceniając, czy jest to dobry sposób na strategię reklamową czy nie, wybraliśmy marki z różnych branż, które zdecydowały się na wystąpienie prezesa firmy bądź jej założyciela w reklamie.
O autorze
1 min czytania 2016-04-01

Dollar Shave Club i Michael Dubin



Publicis Groupe i Maurice Lévy

Microsoft i Bill Gates

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


Virgin i Richard Branson

Słuchaj podcastu NowyMarketing




NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Volvo i Claes Nilsson

General Motors i Edward Whitacre


Men’s Wearhouse i George Zimmer


Chrysler i Lee Iacocca



Perdue Chicken i Frank Perdue



Wendy’s i Dave Thomas



Papa John’s Pizza – John Schnatter



Samuel Adams i Jim Koch


Bush’s Baked Beans i Jay Bush


The Honest Company i Jessica Alba

Pewnie większość z Was kojarzy jeden z pierwszych programów antywirusowych – McAfee. Jego twórca, John McAfee, sprzedał udziały w firmie, jednakże po kilkunastu latach postanowił nagrać zabawne video, przedstawiające m.in. ‘instrukcję’ odinstalowania programu antywirusowego.

Nie tylko w innych krajach, ale również w Polsce mamy różnych prezesów promujących swoje firmy i produkty. Dobrym tego przykładem są m.in.: Marcin Majzner z Cupsell.pl , który w pełnych humoru spotach prezentuje np. ofertę firmy,


czy też Michał Sadowski z Brand24.