Najostrzejszy burger w ofercie Burger King dostępny będzie we wszystkich restauracjach w Polsce od 12 kwietnia, ale tylko przez tydzień.
Angriest Whopper to grillowana na ogniu wołowina połączona z żółtym serem, sałatą, plastrami dojrzałego pomidora, majonezem oraz pełniącymi kluczową rolę ostrymi dodatkami, takimi jak: papryka jalapeño oraz ostra cebula. Całość polana została pikantnym sosem i zamknięta w czerwonej sezamowej bułce. Swój kolor zawdzięcza ona ognistemu sosowi, który został dodany podczas pieczenia. Bułka jest więc nie tylko czerwona, ale i pikantna.
Zobacz również
Do promocji nowego burgera Burger King zaangażował specjalistę od wulkanów i gospodarza popularnego serialu „Angry Planet”, George’a Kourounisa. Dla czterech największych fanów pikantnych burgerów poszukiwacz przygód zorganizował wyprawę do wulkanu Pacaya w Gwatemali. Podczas ekspedycji śmiałkowie zobaczyli z bliska rozgrzaną do czerwoności lawę i prosto z wnętrza wulkanu sprowadzili „najostrzejszy ogień” do grillowania 100% wołowiny najbardziej pikantnego burgera w historii Burger King. Film z wyprawy można zobaczyć na fanpage’u Burger King Polska na Facebooku oraz na kanale YouTube marki pod adresem: https://youtu.be/RPC7ji3G8oA
Angriest Whopper to nie pierwszy burger w kolorowej bułce, wprowadzony przez sieć restauracji Burger King. Wszystko zaczęło się w Japonii, gdzie Burger King zaskoczył czarnym burgerem o nazwie Premium Kuro. Następnie, już całkiem niedawno – bo w 2015 roku – japoński Burger King zaserwował limitowanego czerwonego burgera o nazwie Samurai. Po ogromnym sukcesie kolorowych burgerów z kraju kwitnącej wiśni, „król burgerów” zdecydował się przenieść pomysł na inne rynki. We wrześniu ubiegłego roku w wielu państwach na całym świecie zadebiutował Halloween Whopper w czarnej bułce. Czarny burger został przyjęty bardzo entuzjastycznie i stał się prawdziwym hitem. Nie był jednak dostępny w Polsce. Tym razem również miłośnicy burgerów znad Wisły mogą spróbować nowego czerwonego burgera.
Wściekle ostry czerwony Angriest Whopper dostępny będzie we wszystkich restauracjach Burger King w Polsce i ma kosztować 19,95 zł. Jego dostępność została jednak mocno ograniczona czasowo, ponieważ będzie można go kupić tylko przez tydzień, począwszy od 12 kwietnia 2016 roku.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing