TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Platforma REACHaBLOGGER przechodzi relaunch, zmienia nazwę, startuje z kampanią – w ciągu roku pozyskała 900 klientów

Serwis, który nazywał się wcześniej ReachBlogger, zmienia nazwę na REACHaBLOGGER.pl, platforma została też rozbudowana i zyskała nowe funkcje. Po roku działalności ma już prawie 2 000 blogów i w tym czasie pozyskała 900 klientów.
O autorze
1 min czytania 2016-03-31

REACHaBLOGGER.pl to platforma, która ma na celu ułatwianie współpracy na linii reklamodawcy – blogerzy. Reklamodawcy (marketerzy, agencje, domy mediowe, firmy e-commerce) mogą na niej znaleźć blogerów i vlogerów, którzy wesprą ich konkretnie ukierunkowane działania promocyjne.  Z drugiej strony blogerzy mogą przeglądać aktualne oferty reklamodawców i reagować na nie. Podstawowe produkty to: wpis inspirowany i test produktu lub usługi. REACHaBLOGGER.pl jest platformą peer-to-peer i umożliwia bezpośrednie zakupy u blogerów. To marketplace, na którym codziennie spotyka się kilkaset osób z branży i realizowanych jest kilkanaście transakcji. Jest jedyną tego rodzaju platformą sprzedażową na polskim rynku dedykowaną blogmarketingowi. 

– Blogerzy coraz częściej i chętniej nawiązują współpracę z firmami, umiejętnie wykorzystując swoje miejsce jakie udało im się zająć w krajobrazie mediowym. Blogi mają określony zasięg i grupę docelową, blogerzy są wpływowi, a ich publikacje cieszą się przeważnie dużym zainteresowaniem w ramach konkretnej grupy docelowej. Autorzy blogów są też przeważnie bardzo elastyczni w kwestiach współpracy z reklamodawcami. Co więcej, blogerzy są przecież zwykle twórcami i tworzywem – dzięki temu w kampaniach można wykorzystać zarówno ich blogi jak i ich samych  – mówi Maciek Koński, Project Manager REACHaBLOGGER.

Klientami platformy REACHaBLOGGER.pl są agencje digital, domy mediowe i marketerzy, jak również agencje PR, agencje SEO i firmy z branży e-commerce. W gronie klientów pozyskanych w 2015 r. i na początku 2016 r. znaleźli się m.in. Agora, Money.pl, Lemon Sky JWT, Idea Bank, K2, Rankomat.pl, Bluerank, Super Prezenty, Raiffeisen Bank.

– Dla mnie najbardziej pasjonującym elementem projektu jest to, że możemy łączyć w sprytny sposób blogerów i reklamodawców. Digitalizujemy skomplikowany proces ułatwiając wszystkim zainteresowanym życie  – mówi Michał Bocheński, Technology Manager REACHaBLOGGER.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach relaunchu serwis przygotował kampanię internetową (przykładowa kreacja w załączniku), wykorzystującą przede wszystkim kanały takie jak Facebook, Google Display Network, Instagram, z naciskiem na narzędzia performance’owe i remarketing oraz SEM. Kampanii bannerowej towarzyszą kampanie mailingowe.

Więcej na: www.REACHaBLOGGER.pl 
Oraz na YouTube: https://youtu.be/s3p95CROIpQ 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się