
08.04.2025
Jak brzmi InPost? Grupa zaprezentowała swój audio branding
08.04.2025
Jak brzmi InPost? Grupa zaprezentowała swój audio branding
22.12.2023
„Trudności challengują”. Empik Go podsumowuje 2023 rok
30.08.2023
Dźwięk bez granic – Audioteka publikuje przełomowy audioserial
17.07.2023
Stowarzyszenie Czytam i Słucham Legalnie ruszyło z pierwszą kampanią edukacyjną
13.07.2023
mBank prezentuje kryminalny serial audio „Jazgot”
12.07.2023
Makłowicz, Wojewódzki, Zborowski, Barciś i Kaminski jako bohaterowie „Przygód Baltazara Gąbki” w słuchowisku Empik Go
20.06.2023
Krzysztof Domaradzki: Największym wyzwaniem było przemycenie do fabuły eksperckiej wiedzy na temat cyberbezpieczeństwa
21.04.2023
Jak wykorzystać dźwięk w marketingu? Casebook Audio 2022 IAB Polska już dostępny
14.02.2023
Rośnie rola przekazu audio jako formy branded contentu. Czy stanie się on kluczowy w 2023?
23.11.2022
Storytel Original przedstawia reportaż z granicy z Białorusią oraz immersyjne doświadczenie wirtualne
dzisiaj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
wczoraj
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
wczoraj
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
wczoraj
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
wczoraj
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]