20.12.2023
Anna Dzierzędzka (Prezes Polskiej Organizacji Reklamodawców): Chcemy wnieść realną wartość
20.12.2023
Anna Dzierzędzka (Prezes Polskiej Organizacji Reklamodawców): Chcemy wnieść realną wartość
22.05.2023
Wyprzedzić teraźniejszość, okiełznać przyszłość – ryzyka w planowaniu digital supply chain
18.04.2023
Wchodzisz do kuchni, a tam… kosmos! Nowa kampania IKEA
15.04.2021
Dobre Miejsce: W Gdyni pojawił się foodtruck prowadzony przez osoby wykluczone społecznie
30.03.2021
100 firm, organizacji oraz inicjatyw, które podjęły działania społeczne w odpowiedzi na pandemię COVID-19 w 2020 roku [raport]
13.10.2020
Melting Florida: Topniejące rzeźby zwracają uwagę na globalne ocieplenie w ramach proekologicznej akcji
15.04.2020
Jak organizacje nonprofit walczą na TikToku z fake newsami nt. koronawirusa
04.03.2020
„Nie tamujmy rzek, niech płyną” apeluje WWF Polska w ramach kampanii „Godzina dla Ziemi WWF”
09.12.2019
Marka Levi’s zaprezentowała kolekcję akcesoriów z recyklingowanego dżinsu, stworzoną w szczytnym celu
28.11.2019
Dzielnica Katastrofy Klimatycznej: Aktywiści z Extinction Rebellion przemienili nazwy warszawskich ulic
wczoraj
Oficjalna prezentacja nowych wzorów koszulek piłkarskiej reprezentacji Polski
wczoraj
„Bądź zmianą, pozostań sobą” – Iga Świątek w kampanii nowego elektrycznego Porsche Macan
wczoraj
„Jest sprawa, nowa kawa!”. Ruszyła kampania marketingowa marki Eduscho
4 dni temu
Wielkie kino na żądanie. Jak Polacy korzystają z portali streamingowych? [BADANIE]
4 dni temu
Coraz więcej Polaków chce znać swoje prawa konsumenckie [BADANIE AMAZON]