![Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/05/Projekt-bez-nazwy-2025-05-08T113427.964-142x0-c-default.png)
08.05.2025
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]
08.05.2025
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]
14.04.2025
Grupa BLIX: W zakupach wielkanocnych dla Polaków liczy się jakość
21.11.2024
BLIX AWARDS 2024: konsumenci zdecydowali, które sklepy w Polsce są najbardziej prospołeczne
15.11.2023
Karol Kamiński nowym Product Directorem w Grupie BLIX
18.10.2023
Grupa BLIX wzmacnia zespół. Jakub Sobczak nowym Marketing & Growth Directorem
15.11.2022
BLIX AWARDS 2022: Konsumenci zdecydowali, które sklepy w Polsce są najbardziej innowacyjne
20.05.2022
Karol Kamiński nowym web services directorem Grupy Blix
27.07.2020
Jak skutecznie wesprzeć sprzedaż marek FMCG – case study Staropolanka
16.06.2016
Na rynku powstała druga największa grupa m-commerce
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu