„1, 2, 3…Maluch śpi”, marka JOHNSON’S® uruchamia warsztaty on-line

Koncepcję kreatywną warsztatów on-line oraz kontent video przygotowała agencja SYZYGY Warsaw.
O autorze
0 min czytania 2017-07-20

W tym roku marka JOHNSON’S® po raz kolejny zorganizowała warsztaty dla rodziców i położnych. Tym razem ich tematem była rola snu w rozwoju dziecka.

Aby umożliwić wszystkim zainteresowanym dostęp do wiedzy merytorycznej przekazywanej podczas warsztatów, JOHNSON’S® wspólnie z agencją SYZYGY Warsaw przygotował serię 5 filmów będących kontynuacją offline-owego projektu warsztatów. Widzowie oglądając filmy podglądają kameralne spotkanie w domach rodzin, otrzymując cenną dawkę wiedzy podaną w naturalny sposób.

Cykl filmów stanowi część kampanii digitalowej marki JOHNSON’S®. Za koncept i kreację, a także za wsparcie na profilu marki na Facebook-u i nadzór nad kampanią odpowiada agencja SYZYGY Warsaw, wszystkie odcinki wyprodukowała Papaya Films.

SYZYGY Warsaw współpracuje z marką JOHNSON’S® od stycznia 2017.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kanał marki na YouTube

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się