Pozyskane fundusze zostaną przeznaczone na rozwój.
Feedink.com od dwóch lat odnotowuje dynamiczny rozwój. Zajmuje się tworzeniem wysokiej jakości plików produktowych i dopasowywaniem ich do setek kanałów. Celem firmy jest zautomatyzowanie procesów związanych z plikami produktowymi w e-commerce. Feedy produktowe są wykorzystywane w wielu kanałach marketingowych, takich jak np.: porównywarki cenowe, remarketing, Google, Facebook czy systemy afiliacyjne. Rozwiązanie to pozwala na szybkie działanie, omijanie działu IT i oszczędność czasu. Feedink.com oferuje narzędzie, z którego mogą korzystać zarówno mniejsze, jaki i większe e-sklepy.
Zobacz również
Obecnie spółka wkracza w nowy etap rozwoju – otrzymała 1 milion złotych dofinansowania od funduszy: Xevin Lab oraz Cube Group. Środki pozyskane z dofinansowania zostaną przeznaczone głównie na rozwój i uruchomienie samoobsługowego systemu dla klientów, który umożliwi łatwą dla każdego obsługę plików produktowych i będzie posiadał szeroki wachlarz modyfikacji i optymalizacji feeda. Aktualnie system jest już udostępniony dla pierwszych klientów natomiast docelowe otwarcie systemu planowane jest na sierpień.
Uzyskane dofinansowanie jest dowodem na dynamiczny rozwój spółki. Jako jedyni w Polsce dostarczamy rozwiązanie, które znacznie ułatwia działania sprzedażowo-marketingowe wielu e-commerców. Automatyzujemy czasochłonne tworzenie i modyfikowanie plików produktowych pod każdego wydawcę, a co za tym idzie, ułatwiamy pracę i pozawalamy zaoszczędzić mnóstwo czasu. Dzięki pozyskanym środkom mogliśmy przyśpieszyć i dostarczyć naszym klientom samoobsługowy system, nad którym pracowaliśmy od dawna – komentuje Piotr Zabuła, współzałożyciel i CEO Feedink.com.
Feedink.com to innowacyjne narzędzie, które powstało w Polsce, a ma szanse na sukces na skalę światową. Rynek usług SaaS dla e-commerce jest jednym z dynamiczniej rozwijających się segmentów rynku internetowego, stąd nasze wsparcie dla Feedink.com – dodaje Radosław Czyrko, Prezes Zarządu Xevin Lab
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
W portfolio Feedink.com znajdują się taki marki jak m.in.: Tchibo, Avon, Orange, BRW, Decathlon, W.Kruk czy Tesco.
Słuchaj podcastu NowyMarketing