10 darmowych narzędzi, bez których nie będziesz wiedział, jak obchodziłeś się do tej pory

10 darmowych narzędzi, bez których nie będziesz wiedział, jak obchodziłeś się do tej pory
Warto sobie ułatwiać życie. Jest obecnie dostępnych, i do tego za darmo, wiele narzędzi, które mogą nam w tym pomóc. Zobaczcie te, które dla Was wybraliśmy ;)
O autorze
1 min czytania 2015-06-02

1. Canva – łatwy i intuicyjny program do robienia prostych, ale jednocześnie efektownych grafik

2. Timeline Cover Banner – narzędzie, dzięki któremu stworzycie na profilu zdjęcie w tle połączone ze zdjęciem profilowym

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

3.  Planer słów kluczowych Google AdWords – podpowiada pokrewne słowa kluczowe na bazie już podanych. Bardzo przydatne przede wszystkim przy różnych czynnościach związanych z pozycjonowaniem

Słuchaj podcastu NowyMarketing

4. Personapp – aplikacja do tworzenia person naszej grupy docelowej. Pozwala w prosty sposób stworzyć typ osoby, określić jej cechy, zainteresowania i wiele innych rzeczy. Efekty pracy możemy wydrukować lub udostępnić innym członkom naszego zespołu

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

5. Facebook Audience Insights – statystyki dostępne w angielskiej wersji Facebooka o osobach wchodzących na nasz profil. Możemy w aplikacji wpisać wybrane przez siebie parametry dotyczące grupy odbiorców a Facebook Audience wyrzuci nam wyniki. Pozwala to na weryfikację wielu błędnych założeń

6. PowToon – narzędzie do tworzenia prostych animowanych prezentacji i klipów na podstawie gotowych szablonów

 7. Pexels – wyszukiwarka darmowych zdjęć ze wszystkich stocków

8. Piktochart – kreator darmowych infografik

9. Recite – aplikacja do tworzenia cytatów i złotych myśli. Pozwala wybrać gotowy szablon do wpisanego tekstu. Efekt jest naprawdę ładny 

10. Content Idea Generator – generator tytułów. Aplikacja podpowiada możliwe tytuły do wybranego tematu

 

Marta Ławrynkowicz
redaktor/dziennikarz Nowego Marketingu