Dla porównania reklama współczesna:
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
I 10 wybranych przez nas kreacji z lat 90-tych:
1. Schiltz
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
2. Hoover
Słuchaj podcastu NowyMarketing
3. Van Heusen
4. Vacola
5. Hardee’s
6. Chase Sannborn Coffee
7. Pep Votamins
8. Tipalet
9. Palmolive
10. Volkswagen
Jako komentarz filmik pokazujący reakcję współczesnych kobiet po zobaczeniu tych reklam 😉
Marta Ławrynkowicz
redaktor/dziennikarz Nowego Marketingu