100 milionów dla NajlepszeRabaty.pl – kampania nowego serwisu Paczkomatów InPost

Paczkomaty InPost realizują intensywną kampanię zasięgową nowego portalu NajlepszeRabaty.pl. Działania on-line zakładają aż 100 milionów odsłon na największych na portalach horyzontalnych, takich jak: Onet, WP, o2, Interia i Pudelek.
O autorze
1 min czytania 2013-05-27

Startuje kampania nowej strony NajlepszeRabaty.pl. Serwis stworzony przez Paczkomaty InPost agreguje w jednym miejscu atrakcyjne oferty rabatowe dla użytkowników usługi. Działania promocyjne z wykorzystaniem kanałów on-line, naturalnego środowiska Paczkomatów, składają się na intensywną kampanię zasięgową z ponad 100 milionami odsłon! Akcja reklamowa będzie realizowana do czerwca na największych na portalach horyzontalnych, takich jak: Onet, WP, o2, Interia i Pudelek.

 Nowa strona NajlepszeRabaty.pl powstała w odpowiedzi na ogromne zainteresowanie rabatami proponowanymi przez partnerów Paczkomatów InPost, które dotychczas były dostępne poprzez newsletter i aplikację Łowcy Rabatów na facebook’u. Stworzenie serwisu potwierdza pozycję Paczkomatów InPost jako innowatora branży, który inspiruje rozwój rynku e-commerce poprzez kreowanie dodatkowych okazji do poznania usługi i robienia zakupów. „Realizowana kampania on-line ma za zadanie budować zasięg strony, ale przede wszystkim będziemy promować element najbardziej interesujący użytkowników,

czyli atrakcyjne oferty. Dotychczas, zainteresowanie proponowanymi zniżkami było tak duże, że ilość miejsca na facebook’u i w mailingach okazała się niewystarczająca. Zdecydowaliśmy się na stworzenie nowego kanału komunikacji, by móc swobodnie, w jednym miejscu  prezentować atrakcyjne oferty dla użytkowników naszej usługi” – mówi Jacek Siekierczak, Brand Manager Paczkomaty InPost

 W działaniach promocyjnych weźmie udział dwanaście wiodących sklepów internetowych. Każdy z partnerów zaprezentuje dwie oferty z kluczowych obszarów e-commerce jak: fashion, multimedia, elektronika, produkty dla dzieci, kosmetyki. Już w pierwszym dniu funkcjonowania serwisu strona prezentowała ponad czterdzieści atrakcyjnych ofert, a niedługo ich liczba przekroczy sto.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kreację kampanii i zakup mediów odpowiada Marketing Wizards. Stronę przygotowała agencja AtomClick.

Słuchaj podcastu NowyMarketing