Tym razem specjaliści zmierzą się z content marketingiem. Porozmawiamy o twardych danych, o przeszłości i przyszłość contentu, o marketingu trudnych produktów, a także o… wódce! 🙂 .
W gronie prelegentów zobaczymy takich specjalistów jak Dorota Dałek (radiozet.pl), Grzegorz Miłkowski (Content House), Anna Przybysz (OFFON Agency) oraz Sylwia Woźniak (Veneo).
Zobacz również
Tydzień później odbędą się warsztaty dotyczące namingu. Tworzysz nową markę, produkt lub usługę i chcesz, by jej nazwa oddawał całe sedno? Te warsztaty są dla Ciebie!
Do partnerów wydarzenia dołączyły takie firmy jak: More Bananas, Newspoint, NapoleconCat, Marketing Przy Kawie, Prowly, Sprawny Marketing, Awiteks oraz CreAdd.
Miejsca ograniczone, zapisy znajdziecie tutaj.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing