11 edycja CRASH Mondays – Content Marketing

Jedenasta edycja CRASH Mondays - bezpłatnych spotkań, na których marketingowa teoria zderza się z doświadczeniem praktyków - już 8 stycznia!
O autorze
0 min czytania 2018-01-02

Tym razem specjaliści zmierzą się z content marketingiem. Porozmawiamy o twardych danych, o przeszłości i przyszłość contentu, o marketingu trudnych produktów, a także o… wódce! 🙂 .

W gronie prelegentów zobaczymy takich specjalistów jak Dorota Dałek (radiozet.pl), Grzegorz Miłkowski (Content House), Anna Przybysz (OFFON Agency) oraz Sylwia Woźniak (Veneo).

Tydzień później odbędą się warsztaty dotyczące namingu. Tworzysz nową markę, produkt lub usługę i chcesz, by jej nazwa oddawał całe sedno? Te warsztaty są dla Ciebie!

Do partnerów wydarzenia dołączyły takie firmy jak: More Bananas, Newspoint, NapoleconCat, Marketing Przy Kawie, Prowly, Sprawny Marketing, Awiteks oraz CreAdd.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Miejsca ograniczone, zapisy znajdziecie tutaj

Słuchaj podcastu NowyMarketing