123people – od wyszukiwarki osób do narzędzia do zarządzania reputacją online

123people, usługa znana na świecie jako wyszukiwarka osób, wprowadza na rynek dwa, nowe, niezależne produkty. Webcleaner i Social Network Monitor mają za zadanie wspierać użytkowników w zarządzaniu i ochronie ich reputacji w sieci.
O autorze
2 min czytania 2013-01-24

123people odpowiada tym samym na rosnące zapotrzebowanie Internautów w tym zakresie. Z przeprowadzonych badań wynika, że aż 73% użytkowników wyraziło zapotrzebowanie na usługę, która pomoże im w świadomym budowaniu swojej obecności w sieci.

Reputacja online jako trend

Na przestrzeni ostatnich lat powstała w Austrii wyszukiwarka osób, 123people, co raz bardziej ewoluowała w kierunku narzędzia do zarządzania danymi osobowymi w Internecie. – Mimo, iż wiele osób nadal jest zaskoczonych tym, co mogą znaleźć na swój temat w sieci, wyszukiwanie informacji związanych z imieniem i nazwiskiem to tylko pierwszy krok w dbaniu o ochronę swojej reputacji online – tłumaczy Alexandra Senoner, Dyrektor Komunikacji i Public Affairs 123people. – Ponad 77% polskich użytkowników Internetu robi to regularnie – dodaje. Usuwanie osobistych informacji z sieci, które można znaleźć na 123people, jest przeprowadzane przez międzynarodowy zespół osób zajmujących się obsługą klienta i jest bezpłatne.

Webcleaner – bezpiecznie usuwaj zdjęcia i osobiste informacje z sieci

123people poszło w swojej ofercie o krok dalej. Za pomocą Webcleaner użytkownicy mogą usunąć niechciane treści z sieci, nawet z zagranicznych, obcojęzycznych źródeł. Zapotrzebowanie na taką usługę również pokazały międzynarodowe badania przeprowadzone przez yelster digital (firma będąca właścicielem 123people): 42% badanych stwierdziło, że próbowało usunąć osobiste informacje z sieci. Niestety mniej więcej jedna trzecia z nich nie odniosła sukcesu. Profesjonalna usługa, jak Webcleaner, może pomóc użytkownikom w poradzeniu sobie z tym problemem. Skorzystanie z Webcleaner jest odpłatne, jednak jeżeli zamówienie z jakiegoś powodu nie może być zrealizowane, klient otrzymuje zwrot pieniędzy.

Social Network Monitor – ciągła ochrona Twojego profilu na Facebooku

W dzisiejszych czasach nie ma praktycznie osób, które nie dzielą się doświadczeniami, zdjęciami lub informacjami osobistymi w sieci, nawet jeśli nie mają profilu na Facebooku. Co więcej, dla normalnego użytkownika, ustawienia bezpieczeństwa na Facebooku są dość skomplikowane. Tu z pomocą przychodzi Social Network Monitor. Wykrywa luki w ustawieniach prywatności i alarmuje użytkowników, jeżeli w ich osi czasu pojawiają się treści, które mogą być niebezpieczne dla ich reputacji online. – Nowe usługi 123people zostały zaprojektowane dla wszystkich użytkowników. Chcieliśmy udostępnić funkcje zarezerwowane zazwyczaj dla firm i profesjonalistów, wszystkim użytkownikom mediów społecznościowych – tłumaczy Gilles Clouët des Pesruches, CEO yelster digital. – Bez względu na to, czy korzystasz z sieci non stop czy okazjonalnie, czy też chciałbyś monitorować i reagować na to, co robią w sieci Twoje dzieci, Social Network Monitor powstał z myślą o tych, którzy chcą chronić swój profil na Facebooku efektywnie – dodaje. Z okazji wprowadzenia produktu na rynek, można przetestować Social Network Monitor przez kolejne 30 dni bezpłatnie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

* Badanie „Co Internet wie o Tobie”, Lipiec 2012 r., yelster digital gmbh. Badanie zostało przeprowadzone w Austrii, Niemczech, Szwajcarii, Francji, Hiszpanii, Polsce, Holandii i USA. N=15’900 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się