Kampania oparta jest na materiale video, który nawiązuje do współpracy ŠKODY z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym. Od 15 lat marka udostępnia ekipie ratunkowej TOPR modele samochodów z napędem 4×4, których technologia została dostosowana do jazdy w wymagających warunkach. Wśród nich znajdują się m.in. ŠKODA OCTAVIA oraz największy SUV w portfolio marki, KODIAQ.
– W tym roku obchodzimy piętnastą rocznicę współpracy marki ŠKODA z ratownikami Tatrzańskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego. Cieszymy się, że od tylu lat nasze auta stanowią wsparcie dla ratowników i zdają egzamin nawet w ekstremalnych warunkach. Dlatego w ramach startującej kampanii ŠKODA 4×4 podkreślamy znaczenie innowacyjności i nowoczesnych technologii wprowadzanych do naszych aut, które zapewniają najwyższe standardy bezpieczeństwa w każdym terenie i okolicznościach – komentuje Arkadiusz Gwizdek dyrektor marketingu marki ŠKODA.
Zobacz również
Ekosystem kampanii składa się z części digitalowej, reklamy telewizyjnej i kinowej. Projekt stanowi część kampanii brandowej ŠKODA. Wszystko co ważne.
Część telewizyjna i kinowa kampanii wystartuje 11 lutego. Za koncepcję akcji oraz jej egzekucję odpowiadała agencja GoldenSubmarine, która wspólnie z domem produkcyjnym One Production przygotowała spot reklamowy. Media zakupiła agencja PHD Media Direction.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell