Teraz, kupując produkty Energizer, można bezpłatnie otrzymać bilet na film w wybranej sieci kin. Za przygotowanie strony www (na wszystkie rynki), obsługę konkursu oraz kreację materiałów promocyjnych odpowiada agencja Plej, która współpracuje z firmą Energizer od początku 2016 roku.
Energizer zaplanował również akcję promocyjną w sieci sklepów Biedronka, w których za zakup dwóch blistrów baterii klienci otrzymają bezpłatnie jednego z 3 tysięcy pluszaków – bohatera kultowego filmu. Plej odpowiada za adaptację materiałów promocyjnych oraz obsługę konkursu. W ramach projektu przygotowała konkursowy landing page, baner na stronę www, list dla zwycięzców konkursu, prowadzi także działania w mediach społecznościowych.
Zobacz również
BILETY NAŁADOWANE POZYTYWNĄ ENERGIĄ
Pierwsze ciepłe dni pozytywnie zaskoczą wszystkich fanów dobrego kina. 15 maja Energizer rozpoczyna akcję konsumencką „Bilety naładowane pozytywną energią”, w której każdy ma szansę otrzymać darmowy bilet na jeden z najnowszych filmów. Wystarczy kupić dowolne produkty z oferty Energizer za min. 20 zł, a następnie zarejestrować swój paragon na stronie energizertickets.com. Na podany przy rejestracji numer telefonu komórkowego, klienci otrzymają specjalny kod, który będzie ich biletem na seans.
Promocja Energizer działa na czterech rynkach: polskim, czeskim, węgierskim i rumuńskim. Każdy z krajów otrzymał własną pulę biletów, jednak ich liczba jest ograniczona. Akcja trwa do 15 lipca 2017r., lub do wyczerpania nagród. Więcej informacji i pełny regulamin dostępne na energizertickets.com.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
AKCJA PROMOCYJNA BATERII ENERGIZER W SKLEPACH SIECI BIEDRONKA
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zgodnie z założeniami akcji, za zakup dwóch promocyjnych opakowań baterii Energizer Maximum, konsumenci otrzymają jedną z 3 tys. maskotek. Aby otrzymać pluszaka – bohatera kultowego filmu, należy wysłać do organizatora zgłoszenie wraz z paragonem potwierdzającym zakup. Konkurs trwa od 15 maja do 15 czerwca 2017r., szczegóły na stronie positivenergy.pl/biedronka.
Accountem prowadzącym projekty dla firmy Energizer jest Anna Leśniewska – digital account manager Plej, koordynatorem Paulina Bender – junior digital account executive Plej, za działania w mediach społecznościowych odpowiadają: Marta Małachowska – social media manager Plej i Alicja Szwarczyńska – junior social media specialist Plej, za kreację: Marcin Topolski – digital creative team leader Plej, Maciej Korzeb – graphic designer Plej, Krzysztof Kuczera – copywriter Plej, za działania digital: Jacek Budzikowski – digital surfer Plej.