15 tysięcy złotych to efekt zbiórki pieniędzy przez zaprzyjaźnioną agencję koncertową Good Taste Production.
– W trakcie ostatniego pół roku zachęcaliśmy do tego, aby zakupione przed ogłoszeniem pandemii bilety zachowywać. Część zysku z każdego zatrzymywanego biletu była przekazywana do puli, która miała trafić później do klubu Blue Note – mówi Magda Krzanowska, kierowniczka Działu Promocji.
Zobacz również
Kilkanaście tysięcy złotych zostanie przeznaczonych na bieżące opłaty oraz inne cele niezbędne do prowadzenia nieprzerwanej działalności klubu.
Poznański Blue Note rozpoczął swoją działalność w lutym 1998 roku. Pierwszym koncertem, który zorganizowano był występ Kwartetu Jana Ptaszyna Wróblewskiego. Blue Note powstał w pomieszczeniach, w których przez blisko sto lat mieściła się kotłownia ogrzewająca wielki gmach poznańskiego Zamku. Odbyły się tu już tysiące koncertów, a wśród wykonawców znaleźli się zarówno niemal wszyscy polscy jazzmani, jak i sławy zagraniczne, m.in.: Mike Stern, Kenny Garrett, Kurt Elling, Ravi Coltrane, John Scofield, Pat Metheny, Billy Harper, James Carter, Cindy Blackman Santana i wielu, wielu innych.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach