Podczas tournée mieszkańcy mogli zapoznać się z najnowszymi trendami na rynku elektroniki użytkowej, a także skorzystać ze specjalnych stref relaksu i rozrywki. Głównym marketingowym celem akcji było przybliżenie marki Media Markt klientom oraz budowanie świadomości sklepu internetowego www.mediamarkt.pl .
Agencja Red8 Events zorganizowała „Media Markt Tour 2014” po wygraniu przetargu firmy Media Saturn Holding Polska na obsługę tego projektu. Projekt prowadzony był przez agencję kompleksowo – od logistyki po pełen nadzór nad przebiegiem eventów. Każdy event obsługiwany był przez ponad 30 osób. Cyklowi eventów towarzyszyły działania ATL, reklamujące całą „trasę”.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Rozpoczęta w maju bieżącego roku akcja to pomysł Media Markt na zaspokojenie potrzeb konsumentów z mniejszych miejscowości, w których dostęp do najnowszych technologii jest często ograniczony.
– Przejazd truckiem po kraju to nasza pierwsza tego typu kampania promocyjna i dotychczas jedyna taka w Polsce. Dotarliśmy do każdego z 16 województw. Organizowane przez nas spotkania cieszyły się dużym zainteresowaniem mieszkańców. Mobilny market zaopatrzony w najnowszą elektronikę to świetne rozwiązanie, dzięki któremu mogliśmy dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Odwiedzający mieli możliwość zapoznania się z marką, przetestowania najciekawszych nowinek technologicznych, dokonać zakupu gier, muzyki, filmów, jak również skorzystać z porady kompetentnych doradców – mówi Andrzej Sobolik, Dyrektor Zarządzający siecią Media Markt.
Uczestnicy spotkania mieli również okazję do sprawdzenia swoich umiejętności piłkarskich i wygrania nagród, strzelając do bramki Media Markt. Próbę podjęło ponad 20 000 osób, z których 135 otrzymało w nagrodę za wyniki smart fony. W sumie podczas całej akcji rozdanych zostało 23 tysiące gadżetów.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing