Z końcem stycznia 2021 zakończyła się kolejna edycja programu certyfikacyjno-badawczego Firma Przyjazna Klientowi. Godło Firma Przyjazna Klientowi (FPK) ma szczególne znaczenie, bowiem nadają je sami klienci, którzy oceniają różne aspekty współpracy z organizacją.
Program FPK ma formę cykliczną i jest organizowany przez agencję badawczą Experience Institute (do niedawna funkcjonującą z ramienia Fundacji Digital Knowledge Observatory). Do programu firmy mogą zgłaszać się przez cały rok. Oficjalne zakończenie edycji odbywa się w styczniu i jest zazwyczaj zakończone Galą rozdania nagród oraz certyfikatów. W tym roku, ze względu na pandemię Gala nie mogła się odbyć.
Zobacz również
W roku 2020 Laureatami programu Firma Przyjazna Klientowi zostały następujące organizacje: 4Life Direct Sp. z o.o., Aviva, Celsium Sp. z .o.o, CS Group Polska S.A., Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska S.A, ECO Jelenia Góra Sp. z o.o., ECO Kutno Sp. z o.o., ECO Malbork Sp. z o.o., ECO Tarnobrzeg Sp. z o.o., Energetyka Cieplna Opolszczyzny S.A., General Logistics Systems Poland Sp. z o.o., Generali Polska, Idea Getin Leasing S.A., Idea Money S.A., IMPULS-LEASING Polska Sp. z o.o., Mondial Assistance, Natural Pharmaceuticals Sp. z o.o., NEONET, Orange Polska S.A., Panorama Firm Sp. z o.o., PGE Obrót S.A., Santander Consumer Bank S.A., Szczecińska Energetyka Cieplna Sp. z o.o., Wonga.
Program Firma Przyjazna Klientowi posiada długoletnią, bo już 17-letnią tradycję. Przez te wszystkie lata rynek zmieniał się, modyfikacji ulegały także warunki otrzymania wyróżnienia. Niezmiennie jednak pozostaje ono odznaczeniem niezależnym i trudnym do zdobycia. By otrzymać certyfikat Firma Przyjazna Klientowi, podmioty zgłaszające się do programu muszą przejść szczegółowy proces badawczy i spełnić określone w nim standardy. Certyfikatami są wyróżnione firmy, w których zadowoleni klienci zdecydowanie przeważają nad osobami mającymi zastrzeżenia do któregoś z ocenianych aspektów działalności przedsiębiorstwa (tj. komunikacja, jakość usług, proces zakupowy, zadowolenie ze współpracy itp.).
Organizatorem programu Firma Przyjazna Klientowi jest, niezależna agencja badawcza Experience Institute, zajmująca się problemami przedsiębiorczości, marketingu, HR, wdrażania innowacji oraz edukacji ekonomicznej społeczeństwa i biznesu. Firma prowadzi także drugi program certyfikacyjny jakim jest Inwestor w Kapitał Ludzki.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Informacje o Programach znajdują się na stronach internetowych:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Firma Przyjazna Klientowi: firmaprzyjaznaklientowi.pl/
- Inwestor w Kapitał Ludzki: inwestorwkapitalludzki.pl/