Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę jest największą w Polsce organizacją pozarządową, która chroni dzieci przed krzywdzeniem i pomaga tym, które doświadczyły przemocy psychicznej, fizycznej i wykorzystywania seksualnego. Wspiera także rodziców oraz opiekunów w rozwijaniu kompetencji rodzicielskich i wychowawczych. Podczas 30 lat swojej działalności przeprowadziła szereg kampanii społecznych, zorganizowała również wiele petycji w walce o godne życie i o sprawiedliwość dla skrzywdzonych dzieci.
Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT odpowiadała za stworzenie specjalnego narzędzia umożliwiającego zbieranie internetowych petycji. Dzięki niemu Fundacja może z łatwością tworzyć nowe petycje, a osoby chcące taki dokument podpisać zyskały możliwość wypełnienia go online, bez wychodzenia z domu. Najnowszą, wspólnie stworzoną petycję do ministra zdrowia o rozstrzygnięcie konkursu na prowadzenie wsparcia telefonicznego i online dla dzieci i młodzieży w kryzysie psychicznym można znaleźć pod adresem: fdds.pl/petycja-do-ministra-zdrowia.html.
Zobacz również
To nie pierwsza współpraca agencji z Fundacją. Wiosną tego roku zespół kompetencyjny Tech 180heartbeats + JUNG v MATT wsparł FDDS w przeprowadzeniu internetowej akcji „Wyślij list do Andrzeja Dudy!”, która miała na celu zwrócenie uwagi prezydenta na projekt ustawy dotyczącej systemowej analizy śmiertelnych przypadków krzywdzenia dzieci w Polsce – odpowiednika Serious Case Review (procedura dochodzenia w przypadku zabójstwa dziecka). Za pomocą specjalnej platformy internetowej każdy zainteresowany mógł podpisać apel, który następnie trafiał prosto do prezydenckiej skrzynki. Dzięki tym działaniom wysłane zostały 1893 listy.
Na początku tego roku agencja przygotowała również stronę internetową dla Fundacji z okazji jej 30-lecia. Strona powstała od podstaw i została oparta na Neos CMS. Więcej o procesie jej tworzenia można przeczytać tutaj: 180hb.com/pl/projekty/rok/2021/strona-fdds.html.
Zespół projektowy Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę: Design: Michał Koncikowski, Mateusz Michalczyk, Monika Wawrentowicz; Development: Piotr Kamiński, Adam Selwon, Adrian Siulik; Project management: Paweł Klimaszewski, Marcin Gregorczyk, Adrian Jaskulski.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing