O wyborze oferty 180heartbeats + JUNG v MATT zdecydowało holistyczne podejście do marki, jakość kreatywnych rozwiązań, a także propozycja aktywacji angażujących społeczność Red Bull MOBILE. Począwszy od marca agencja będzie długofalowo odpowiadać za social media, komunikację digital i in-store, telewizję internetową oraz kampanie taktyczne Red Bull MOBILE.
– Współpraca z marką, z którą nadajemy na podobnych falach, to wymarzony początek roku dla nas. Łączy nas to, że chcemy ekscytować, przyspieszać bicie serc odbiorców. I sami jesteśmy mocno podekscytowani, że będziemy głosem Red Bull MOBILE. To nie tylko wyróżniająca się na rynku oferta usług mobilnych. Przede wszystkim to zaproszenie użytkowników do niezwykle ciekawego świata Red Bulla, czyli świata sportu i muzyki oraz ludzi aktywnych, pełnych pasji i zajawek. Daje to mnóstwo inspiracji do współpracy, która mamy nadzieję pomoże realizować marce cele biznesowe i wizerunkowe – mówi Radosław Smorga business director 180heartbeats + Jung v Matt.