180heartbeats + JUNG v. MATT od początku swojej działalności stawia na mocny dział kreacji, co owocuje ciekawymi projektami i uznaniem na polskich i międzynarodowych festiwalach reklamy. Od 2007 roku agencja zdobyła ponad 150 nagród, wyróżnień i nominacji. Stworzona przez 180 charytatywna wytwórnia muzyczna Rak’n’Roll Records była najczęściej nagradzanym polskim projektem reklamowych w 2013 roku i jednym z najbardziej docenionych w historii polskiej reklamy (w sumie 24 nagrody, nominacje i wyróżnienia na polskich i światowych festiwalach). Nowe osoby w dziale kreacji 180 są równie utytułowane i mają w swoim dorobku wiele cenionych projektów.
Martin Winther w 180heartbeats + JUNG v. MATT obejmie stanowisko Associate Creative Directora. Wcześniej jako Senior Art Director pracował w Saatchi & Saatchi. Doświadczenie zdobywał także w Change Integrated i Euro RSCG. W latach 2005-2008 był Dyrektorem Kreatywnym w Leo Burnett. Jego projekty wielokrotnie zdobywały uznanie na polskich i światowych festiwalach reklamy, zdobyły m.in. dwa Srebrne Lwy i dwanaście nominacji na festiwalu w Cannes, dwa Clio Awards, trzynaście nagród Golden Drum, ponad trzydzieści KTR, osiem Effie, dwie Eurobest, The One Show Merit Award. Martin Winther był też jurorem w wielu konkursach branżowych, m.in. KTR, Golden Drum , Eurobest, MENA Cristal Awards.
Zobacz również
Krzysztof Jagieło dołączył do agencji 180 jako Senior Art Director. Doświadczenie zdobywał w agencjach Communication Unlimited (Creative), Isobar Poland (Creative/Art Director) i Artegence (Creative). Wśród jego sukcesów są m.in. dwa srebra w konkursie Golden Drum, srebrna Epica i siedem KTR. Krzysztof Jagieło jest też autorem multimedialnego projektu artystycznego ,,Destrukt” wystawionego m.in. w Kinetica Museum of London (Art Fair Show 2013), Polish Art Exibition at University of Southern Queensland, Muzeum Sztuki Współczesnej we Wrocławiu.
– Odświeżamy i wzmacniamy kreację w duchu JUNG v. MATT. Martin i Krzysiek poza talentem i doświadczeniem wzmacniają nasz zespół, jeżeli chodzi o wysoką kulturę pracy, która gra kluczową rolę w naszej agencji – powiedział Mikołaj Sadowski, Dyrektor Kreatywny i Partner w 180heartbeats + JUNG v. MATT.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing