Wydarzenie dedykowane było dziennikarzom motoryzacyjnym, którzy w ciągu całego dnia mogli przetestować cztery nowe modele samochodów: C4 Picasso, C4Grand Picasso, SpaceTourer i Jumpy.
Specjalnie dla dziennikarzy została opracowana aplikacja, wykorzystująca geolokalizację.
Zobacz również
Zadaniem uczestników było jak najwierniejsze odtworzenie logo marki Citroën poprzez wytyczenie trasy podczas jazdy samochodem. Drogę zapisywała aplikacja połączona z nawigacją. Uczestnicy mogli w dowolnym momencie włączyć i wyłączyć zapisywanie trasy tak, aby precyzyjnie narysować znak.
W naszych koncepcjach staramy się łączyć online z offline. Wprowadzamy do realizowanych przez nas wydarzeń elementy digitalu, które zmieniają event w interaktywne doświadczanie danej marki. Nowoczesne samochody marki Citroën są nowinkami nie tylko motoryzacyjnymi, ale również stricte technologicznymi, a interaktywny element eventu podkreślił dodatkowo innowacyjność zaprezentowanych podczas premiery czterech nowych modeli aut – podsumował event Marek Zawada, Experiential Director w 180heartbeats + JUNG v. MATT.
Słuchaj podcastu NowyMarketing