Wyjątkowe wyróżnienie dla polskiej agencji interaktywnej odebrała liczna reprezentacja agencji 180heartbeats + JUNG v. MATT: Mikołaj Sadowski (Creative Director & Partner), Marcin Gaworski (Managing Director & Partner), Mariusz Czepiec (Design Director) i Magda Chętnik (Account Manager). Nagrody na tegorocznym Golden Drum zdobyły jeszcze trzy inne polskie agencje: McCann Worldgroup (srebro, złoto i Grand Prix), Havas Worldwide Warsaw (złoto i srebro), Artegence (złoto), Cheil Poland (złoto).
Game Is Not Over to interaktywna platforma z grami retro, które nigdy się nie kończą. W każdej z nich Tiger pomaga grać dłużej. Wszystkie zaprojektowane przez agencję 180 rozgrywki (Anatomia, Party, Deadline) są pierwszymi tego typu interaktywnymi kolażami gier retro nałożonymi na warstwę futurystycznych filmowych teł. Idea Game Is Not Over płynnie przeniknęła do mediów społecznościowych i stamtąd do offline’u. Zwycięzca konkursu przeprowadzonego na fan page’u marki Tiger otrzymał dedykowany automat arcade z grą o swoim życiu.
Zobacz również
Poniżej przedstawiamy case w formie video.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]