180heartbeats + JUNG v MATT z kampanią wprowadzającą markę Ben & Jerry’s do Polski

180heartbeats + JUNG v MATT przygotowała kampanię wprowadzającą lody Ben & Jerry’s na polski rynek. Agencja odpowiada za strategię, kreację, działania w mediach społecznościowych oraz planowanie i realizację eventów.
O autorze
1 min czytania 2017-04-10

Komunikacja w social media rozpoczęła się 21 marca br.

Agencja 180heartbeats przygotowała strategię kampanii, obejmującą obok social media, cykl eventów realizowanych na terenie całej Polski, a także obecność marki Ben & Jerry’s na popularnych eventach realizowanych z myślą o młodych przedstawicielach grupy docelowej marki. W marcu wyłoniona została B&J Crew – wyróżniona grupa fanów, która aktywnie uczestniczy w kolejnych wydarzeniach związanych z marką. Są wśród nich: tegoroczna edycja TEDxWarsaw, Free Cone Day w Warszawie oraz Earth Day w Warszawie i Krakowie.

W ramach aktywności w social media, 180 jest odpowiedzialna za strategię i kreację działań ukierunkowanych na przedstawienie wartości i historii marki, zaprezentowanie produktów oraz promowanie aktywności realizowanych podczas trwania całej kampanii.

Ben & Jerry’s to marka lodów premium stworzona w 1978 roku w Stanach Zjednoczonych. Obecnie dostępna jest w ponad 30 krajach na całym świecie. Charakteryzuje się bogatymi dodatkami, a także naturalnymi składnikami. Ben & Jerry’s prowadzi prospołeczne kampanie oraz wspiera akcje dotyczące równości, demokracji i środowiska. Ben & Jerry’s są firmą fair trade oraz non-GMO. Marka stworzyła również Ben & Jerry’s Foundation prowadzoną przez jej pracowników. Przewodnim hasłem firmy jest ,,Peace, love & ice cream”. Lody Ben & Jerry’s są dostępne w Polsce w sześciu smakach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj