W ten sposób agencja 180heartbeats + JUNGv. MATT i PGE Polska Grupa Energetyczna S.A. nauczą dorosłych, że ich słowa znaczą więcej niż facebookowy status, a dzieci – czym są odnawialne źródła energii.
Przeciętny użytkownik Facebooka zamieszcza nowy wpis co najmniej kilka razy w tygodniu. Większość z tych słów traci swoją moc w zaledwie parę minut i szybko odchodzi w niepamięć. Akcja Energia słów pozwoli wykrzesać z naszych wyrazów ukrytą siłę. Za sprawą specjalnej aplikacji, dostępnej na stronie internetowej www.energiaslow.pl, każdy użytkownik Facebooka będzie mógł przekazać wykorzystane w swoich postach słowa jednemu z zaangażowanych w akcję bajkopisarzy: piosenkarce Paulinie Przybysz, raperowi Silkowi lub pisarce Sylwii Chutnik. Artyści ułożą z nich mądre opowiastki o trzech zielonych źródłach energii: wodzie, biomasie i wietrze. W ten sposób słowa posłużą jako odnawialny surowiec energetyczny.
Zobacz również
Stworzone przez artystów bajki będą dostępne od grudnia na stronie akcji, natomiast internauci mogą przekazywać swoje słowa od 18 września do 16 października. Energia Słów przybliży dzieciom zagadkę powstawania prądu i zachęci do dalszego zgłębiania wiedzy na temat jego odnawialnych źródeł. – Prąd wypływa z gniazdka, ale skąd tam się bierze i jak się go wytwarza? I co to właściwie są odnawialne źródła energii? – To wszystko dobrze byłoby wyjaśnić dzieciom. Problem w tym, że nawet rodzicom trudno mówić o takich zagadnieniach w sposób zrozumiały dla najmłodszych. Z pomocą – dzieciom i dorosłym – przyjdzie akcja „Energia słów” – wyjaśnia Jowita Michalska, dyrektor departamentu marketingu w PGE Polskiej Grupie Energetycznej SA.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Udział w akcji Energia słów to prosty sposób na włączenie się w edukowanie najmłodszych. Wystarczy kilka kliknięć, by stać się współautorem mądrej bajki o zielonych źródłach prądu. Wydobycie energii z facebookowych wpisów ułatwia PGE Polska Grupa Energetyczna SA. Projekt został przygotowany przez 180heartbeats + Jung v. Matt. Agencja odpowiada za pomysł kampanii, materiały kreatywne, serwis internetowy i komunikację projektu w mediach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing