180heartbeats z podwójnym złotem w Clio Awards za Rak’n’Roll Records

Projekt Rak’n’Roll Records został nagrodzony złotem w Branded Entertainment & Content/Music i Branded Entertainment & Content/Mixed Campaign. Uroczysta gala wręczenia stauetek odbędzie się 15 maja w Nowym Yorku.
O autorze
1 min czytania 2013-05-16

Projekt Rak’n’Roll Records – charytatywna wytwórnia muzyczna zdobył nominacje także w dwóch innych kategoriach konkursu: Audio/Radio oraz Direct/Audio. Festiwal Clio Awards należy do najważniejszych wydarzeń w świecie reklamy, nagrody są przyznawane od 1960 roku.

 Rak’n’Roll Records jest charytatywną wytwórnią muzyczną, która zbiera pieniądze na pomoc kobietom po zabiegu mastektomii. Na stronie można odsłuchać przekazane przez artystów utwory w mono, wersja stereojest dostępna po dokonaniu opłaty w wysokości co najmniej 2 zł. Projekt jest wciąż rozwijany, do wytwórni dołączają kolejni artyści. Aktualnie w bazie Rak’n’Roll Records znajduje się ponad 100 utworów, przekazanych przez gwiazdy polskiej muzyki popularnej i alternatywnej. Idea wygenerowała już ponad 800 000 zł darmowych mediów. Rak’n’Roll przebył drogę od organizacji charytatywnej do największej niezależnej wytwórni w Polsce i mógł zaprosić pierwsze podopieczne do sanatorium onkologicznego.

Agencja 180 została doceniona za projekt Rak’n’Roll Records także w tegorocznych polskich konkursach reklamowych. W Media Trendach otrzymała nagrodę w kategorii Kampania zintegrowana i wyróżnienie
w kategorii Wykorzystanie kanałów komunikacji. Agencja odebrała też złoto (Media Interaktywne/Digital Branded Content) i srebro (Kampania) w KTR oraz wyróżnienie w konkursie Kampania Społeczna Roku 2012.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj