„1837 Tiffany Blue® Conservation”: kultowy kolor przypomina o ochronie oceanów

„1837 Tiffany Blue® Conservation”: kultowy kolor przypomina o ochronie oceanów
Tiffany Foundation należąca do marki Tiffany & Co. wykorzystuje swój kultowy kolor – Tiffany Blue – aby zwrócić uwagę na konieczność ochrony oceanów na całym świecie. Tak powstała akcja „1837 Tiffany Blue® Conservation”.
O autorze
1 min czytania 2025-03-31

Tiffany & Co. to firma tworząca biżuterię, o której marzy niejeden miłośnik błyskotek. Ich znakiem rozpoznawczym jest m.in. kolor Tiffany Blue®, czyli błękit przywodzący na myśl egzotyczne oceany. Właśnie to podobieństwo marka Tiffany & Co. postanowiła wykorzystać w kampanii „1837 Tiffany Blue® Conservation”, aby uświadamiać społeczeństwo na temat konieczności ochrony oceanów.

Odcień pod nazwą „1837 Blue”, stworzony dla marki przez Instytut Pantone, stał się symbolem walki The Tiffany & Co. Foundation o czystość i równowagę ekologiczną oceanów na całym świecie. Organizacja zapowiada, że do 2030 roku przyczyni się do ochrony 30% światowych oceanów.

Kampania „1837 Tiffany Blue® Conservation” obejmuje reklamę typu OOH (out of home) zamontowaną w najtłumniej odwiedzanych miejscach, takich jak Times Square. Zaplanowano również aktywność na platformach społecznościowych oraz w legendarnym, flagowym sklepie Tiffany & Co., The Landmark. Wszystko po to, aby zachęcić klientów i odwiedzających do odkrycia szczegółów działania Fundacji.

– Tiffany Blue® to jeden z najbardziej kultowych kolorów na świecie, synonim wielu wyrazów miłości. Dzięki tej kampanii rozszerzamy te wyrazy miłości nie tylko na siebie nawzajem, ale także na naszą planetę. Chcemy przypomnieć ludziom o problemach wpływających na oceany i o tym, co robi nasza fundacja, aby pomóc – tłumaczy Hector Muelas, dyrektor kreatywny marki Tiffany & Co. i dyrektor The Tiffany & Co. Foundation.

Więcej informacji dostępnych jest na stronie internetowej.

Za realizację kampanii odpowiada agencja kreatywna L&C.

Zdjęcia: Tiffany Foundation

PS „Zatoka Amerykańska”? Nie, dziękujemy. Kampania „Make The Ocean Great Again” stawia na eko-rebranding oceanów