Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

2. Liga świętuje powrót na Suche Stawy nietypowym zestawem pamiątek

Dzięki podjętej w piątek przez Komisję ds. Licencji Klubowych PZPN decyzji, Hutnik Kraków swoje spotkania może już rozgrywać na własnym stadionie. W środę obiekt wizytowali przedstawiciele Polskiego Związku Piłki Nożnej, a zmodernizowany stadion prezentowali im przedstawiciele...
O autorze
1 min czytania 2020-10-16

… Zarządu Infrastruktury Sportowej w Krakowie oraz Hutnika.

– Jestem bardzo szczęśliwy, że wreszcie możemy rozgrywać mecze na naszym stadionie. Oczywiście bardzo martwi mnie fakt wprowadzonych w dniu wczorajszym obostrzeń, co oznacza, że mecz ze Skrą rozegramy bez udziału publiczności. Szkoda, bo kibice po raz pierwszy w historii mogliby zobaczyć zmagania z trybuny ustawionej tuż przy linii bocznej boiska. Takiego komfortu przeżywania piłkarskich emocji na Suchych Stawach nie było – mówi Artur Trębacz, prezes Hutnika.

W czwartek i piątek do członków stowarzyszenia, a także do klubów piłkarskich ze szczebla centralnego oraz przedstawicieli mediów i innych osób wspierających Hutnika dostarczone zostały piękne pamiątkowe zestawy breloków korkowych:

– Nasz wybór padł na korki, bo to w końcu w korkach po murawie biegają zawodnicy. Dość przewrotnie postawiliśmy jednak na nieco inne wydanie „korków”. W skład naszych zestawów wchodzi bowiem jedenaście korkowych breloków, z których każdy zawiera wizerunek jednego z zawodników. Ten wyjątkowy komplet ma uświetnić powrót Hutnika na poziom centralny po 18 latach. Stąd na brelokach znalazła się wyjściowa jedenastka ze zwycięskiego inauguracyjnego spotkania z GKS Katowice. Bardzo się cieszę, że przygotowanie zestawów zbiegło się z możliwością powrotu i gry na Suchych Stawach – wyjaśnia Marcin Kądziołka, specjalista ds. marketingu i PR Hutnika.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Breloki zapakowane są w eleganckie pudełka z herbem i limitowana ich ilość w przyszłym tygodniu trafi do sprzedaży w klubowym sklepie internetowym. Całość zestawów przygotowana została przez firmę Marxam Project. Do tej pory w Polsce tego typu oryginalne pamiątki ma w swojej kolekcji jedynie Lech Poznań. Jednak to Hutnik jest pierwszym klubem, który posiada zestawy z całą drużyną. Obecnie producent tych nietypowych breloków, wzorując się na Hutniczych, przygotowuje podobne zestawy dla jednego z najbardziej utytułowanych klubów w Portugalii.

Słuchaj podcastu NowyMarketing