Uroczysta gala z okazji 20-lecia obecności firmy Wielton na polskim rynku odbyła się jesienią w Hotelu DoubleTree by Hilton w Łodzi. Na jubileuszu spotkali się przedstawiciele władz i instytucji, środowisk akademickich, przedstawiciele firm transportowych, partnerskich, a także mediów.
Specjalnie na tę okazję stworzono innowacyjną scenografię, która eksponowała nowatorski charakter firmy. Głównym założeniem w koncepcji kreatywnej była nowoczesność, wybrzmiewająca zarówno w oprawie graficznej, multimedialnej, jak i technicznej. We wszystkich materiałach podkreślone zostały też fundamentalne wartości firmy Wielton, jakimi są: innowacja, postęp, technologia i ludzie. Goście spędzili pełen atrakcji wieczór w otoczeniu spektakularnych animacji, wyświetlanych na ekranie diodowym oraz wszystkich ścianach.
Zobacz również
Do realizacji eventu wykorzystano m.in. projekcję 360 stopni. Na ścianie frontowej postawiono wielką zastawkę – ekran projekcyjny, który był połączony z ekranem diodowym, co tworzyło całość, a zarazem jedną powierzchnię projekcyjną. Do każdej części wieczoru była przygotowana inna oprawa wizualna, a scena została zbudowana na 3 głębokościach. Pierwszy wymiar przed ekranem diodowym był dedykowany wystąpieniom prelegentów i prowadzącemu, w roli którego wystąpił Maciej Stuhr. Na drugim poziomie występował zespół, który grał na żywo muzykę do ceremonii wręczenia nagród dla najlepszych klientów biznesowych, a trzeci, ostatni wymiar sceny, był przeznaczony dla gwiazdy wieczoru – zespołu Bajm.
Agencja Allegro była odpowiedzialna za kompleksową produkcję wydarzenia, m.in. koncepcję kreatywną, przygotowanie scenariusza, oprawę techniczną, wykonanie materiałów graficznych oraz opracowanie oprawy artystycznej, która była połączona z multimediami. Dodatkowo do zadań agencji należała koordynacja i transfer gości pomiędzy hotelami oraz rejestracja gości podczas eventu.
Ze strony firmy Wielton projekt prowadziły Switłana Wilczkiewicz, Kierownik Działu Marketingu oraz Agata Marcinkiewicz, PR & Communication Manager.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Ze strony Allegro za projekt odpowiedzialna była Marta Makarow, Senior Event Manager.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Making of 20-lecie Wielton: