Poruszane tematy to między innymi:
- Czym jest usability, jakie ma znaczenie dla postrzegania produktu i firmy oraz jakie konsekwencje przynosi pomijanie go w procesie projektowania.
- Efektywność serwisów www. Jakie trudności napotyka się najczęściej użytkownicy serwisów korporacyjnych? Czym charakteryzuje się dobry formularz oraz jak ułatwić klientowi jego wypełnianie? W jaki sposób przeprowadzić kompleksową analizę, począwszy od strony głównej a na tekście strony skończywszy.
- Prezentacja oferty w eCommerce Podstawowym zadaniem sklepu internetowego jest sprzedaż. Dobrym sposobem poprawiania efektywności sklepu jest taka prezentacja produktów, która pokaże najatrakcyjniejsze elementy. Jak to zrobić?
- Proces zakupowy Klient po prostu kupuje? Nie do końca. Kilka słów o tym na co zwracają uwagę klienci sklepów internetowych. Jak zorganizować stronę aby zakupy były jak najłatwiejsze? Jakie funkcje koszyka są najlepiej odbierane przez klientów?
- Jak projektować by skutecznie przekonywać – Poprzez odpowiednią formę interfejsu, można zapobiegać zachowaniom niepożądanym oraz paraliżowi decyzyjnemu u klientów.
Całość dostępna na: szkoleniausability.pl/
Zobacz również