– Markami bardzo aktywnymi w 2012 roku były Volkswagen, Mercedes, Orange, Castorama, Leroy Merlin, Honda, Kia, Skoda, Ford, Nissan, Microsoft, Nestle i in. Wzmożoną produkcję odnotowaliśmy jeśli chodzi o aplikacje zwłaszcza pod kątem branży bankowej, ale nie tylko: NESCAFE City Calling, Leroy Merlin, Amazing Baby, Plus LTEch Hunter, Przepisy.pl, Gruper, Super Pharm, Heineken – mówi Katarzyna Bednarska, Account Director agencji Mobilepoint.
Przykładów podałam kilka jednak polski rynek obfituje w aplikacje na systemy iOS oraz Android – dodaje Bednarska.
Zobacz również
Obecność na smartfonach i tabletach przestała być wisienką na torcie a stała się integralną częścią działań marketingowych. Klienci zrozumieli, że mobile to istotny kanał w dotarciu do internautów.
Jaki będzie rok 2013 dowiecie się z przygotowanego przez agencję Mobilepoint raportu. Raport zawiera prognozy zarówno ekspertów jak i zwykłych użytkowników urządzeń przenośnych.
Link do pobrania.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing