2013 będzie rokiem mobile’a! Koniec świata odwołany! – raport Mobilepoint

Przez 12 miesięcy obserwowaliśmy dynamiczny wzrost wydatków na działania mobilne. Z setek kampanii zarejestrowaliśmy dziesiątki zarówno na tabletach jak i na smartfonach.
O autorze
1 min czytania 2012-12-21

– Markami bardzo aktywnymi w 2012 roku były Volkswagen, Mercedes, Orange, Castorama, Leroy Merlin, Honda, Kia, Skoda, Ford, Nissan, Microsoft, Nestle i in. Wzmożoną produkcję odnotowaliśmy jeśli chodzi o aplikacje zwłaszcza pod kątem branży bankowej, ale nie tylko: NESCAFE City Calling, Leroy Merlin, Amazing Baby, Plus LTEch Hunter, Przepisy.pl, Gruper, Super Pharm, Heineken – mówi Katarzyna Bednarska, Account Director agencji Mobilepoint.

Przykładów podałam kilka jednak polski rynek obfituje w aplikacje na systemy iOS oraz Android – dodaje Bednarska.

Obecność na smartfonach i tabletach przestała być wisienką na torcie a stała się integralną częścią działań marketingowych. Klienci zrozumieli, że mobile to istotny kanał w dotarciu do internautów.

Jaki będzie rok 2013 dowiecie się z przygotowanego przez agencję Mobilepoint raportu. Raport zawiera prognozy zarówno ekspertów jak i zwykłych użytkowników urządzeń przenośnych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Link do pobrania.

Słuchaj podcastu NowyMarketing