Z początkiem listopada stanowisko Senior Key Account Managera objęła Monika Kolanko-Zaborowska. Z marketingiem i sprzedażą jest związana od kilkunastu lat; pracowała m.in. dla Novem, nk.pl i Interii. W Sparc Media zadba o kontakt z klientami bezpośrednimi. W tym samym czasie do zespołu dołączył również Dariusz Chrzan, który na stanowisku Creative Director’a będzie odpowiedzialny m.in. za realizację koncepcji kreatywnych, koordynację i rozwój zespołu kreatywnego. Ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży zdobywał w agencjach interaktywnych SoInteractive, S4 i Eskadra. We wrześniu do zespołu dołączyła także Karolina Zięba, odpowiedzialna za kontakt z nowymi klientami. Karolina jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku Filmoznawstwo i Wiedza o Nowych Mediach. Szeregi Sparc Media wzmocnił również Adrian Nanys – programista PHP.
„Ten rok okazał się być przełomowym dla rozwoju Sparc Media, a to dopiero początek zmian na tak wielką skalę. Udało nam się powiększyć team o pełnych energii profesjonalistów. Inwestujemy w strategiczne filary firmy za pomocą najbardziej kompetentnych i doświadczonych osób, które mają kluczowe znaczenie w rozwoju i sukcesie międzynarodowej firmy.”- komentuje Jakub Oleksy, Managing Director polskiego oddziału Sparc Media.
Zobacz również
Sparc Media to międzynarodowa agencja reklamy internetowej, specjalizująca się w automatycznym zakupie mediów w kanałach takich jak display, mobile, social, video native, rich media. W bieżącym roku Sparc Media wstąpiło w szeregi grupy Pureprofile, międzynarodowej marketingowej firmy badawczej, która wygrała tytuł Top Digital Innovator organizowanym przez SmartCompany.com.au.
Karolina Zięba
Monika Kolanko-Zaborowska Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Dariusz Chrzan
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Adrian Nanys