2015 przełomowym rokiem dla Sparc Media. Trwa silny rozwój działów kreacji, new business i client service

Ostatnie dwa kwartały 2015 roku to czas intensywnego rozwoju dla Sparc Media. Ze względu na dołączenie do grupy Pureprofile – globalnej firmy badawczej w dziedzinie online marketingu, powstała potrzeba rozbudowania kadr i rozszerzenia kompetencji w zakresie wykorzystywania danych.
O autorze
1 min czytania 2015-11-09

Z początkiem listopada stanowisko Senior Key Account Managera objęła Monika Kolanko-Zaborowska. Z marketingiem i sprzedażą jest związana od kilkunastu lat; pracowała m.in. dla Novem, nk.pl i Interii. W Sparc Media zadba o kontakt z klientami bezpośrednimi. W tym samym czasie do zespołu dołączył również Dariusz Chrzan, który na stanowisku Creative Director’a będzie odpowiedzialny m.in. za realizację koncepcji kreatywnych, koordynację i rozwój zespołu kreatywnego. Ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży zdobywał w agencjach interaktywnych SoInteractive, S4 i Eskadra. We wrześniu do zespołu dołączyła także Karolina Zięba, odpowiedzialna za kontakt z nowymi klientami. Karolina jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku Filmoznawstwo i Wiedza o Nowych Mediach. Szeregi Sparc Media wzmocnił również Adrian Nanys – programista PHP.

„Ten rok okazał się być przełomowym dla rozwoju Sparc Media, a to dopiero początek zmian na tak wielką skalę. Udało nam się powiększyć team o pełnych energii profesjonalistów. Inwestujemy w strategiczne filary firmy za pomocą najbardziej kompetentnych i doświadczonych osób, które mają kluczowe znaczenie w rozwoju i sukcesie międzynarodowej firmy.”- komentuje Jakub Oleksy, Managing Director polskiego oddziału Sparc Media.

Sparc Media to międzynarodowa agencja reklamy internetowej, specjalizująca się w automatycznym zakupie mediów w kanałach takich jak display, mobile, social, video native, rich media. W bieżącym roku Sparc Media wstąpiło w szeregi grupy Pureprofile, międzynarodowej marketingowej firmy badawczej, która wygrała tytuł Top Digital Innovator organizowanym przez SmartCompany.com.au.

Karolina Zięba

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Monika Kolanko-Zaborowska

Dariusz Chrzan

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Adrian Nanys

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się