…w Europie Środkowo-Wschodniej – Digital Marketing Heroes 2016.
Co będzie najgorętszym trendem w ciągu nadchodzących miesięcy w marketingu online? W jaki sposób budować lojalność klientów przy wykorzystaniu personalizacji? Jak z sukcesem wypromować aplikację mobilną? Jaka przyszłość czeka branżę programmatic? To tylko kilka pytań, na które odpowiedzi udzielą superbohaterowie w trakcie tegorocznej konferencji DMH 2016, organizowanej już po raz trzeci w Polsce, przez firmę Sociomantic Labs, globalnego lidera reklamy personalizowanej.
Zobacz również
Imprezę, której sponsorem została w tym roku Grupa Allegro, poprowadzi znany YouTuber Radosław Kotarski z Polimatów. Po części oficjalnej konferencji rozpocznie się afterparty, podczas którego wystąpi zespół Sonar. Sponsorem muzycznym wydarzenia jest firma technologiczna OpenX.
Konferencja rozpocznie się od wystąpienia Jaro Bienieckiego, twórcy Runmageddonu, najpopularniejszego cyklu biegowych eventów ekstremalnych w Polsce, który opowie o tym, jak zawsze działać na 100 proc. swoich możliwości i utrzymać wysokie zaangażowanie w pracę. Kolejnym prelegentem będzie Paweł Ostrowski z NC+, który wyjaśni, jak wielkie znaczenie ma budowanie lojalności klienta oraz jak sprawić, aby relacja marki z konsumentem zyskała na wartości. Z prelekcją „5 wskazówek jak odnieść sukces w promowaniu mobilnej aplikacji” wystąpi Sarah Joy Lynch z Sociomantic Labs. Digital Marketing Heroes 2016 będzie również dobrą okazją, aby posłuchać Radka Górki z Allegro, który przygotował prezentację „Omnichannel, re-engagement i inne buzzwordy”. Ostatnim zaproszonym superbohaterem jest Alex Ostrowski z Ubera, który opowie uczestnikom spotkania jak tworzyć marketing z myślą o kierowcach oraz wyjaśni, jak powstaje marketing z myślą o nagrodach.
W programie konferencji przewidziano również dwa panele dyskusyjne. Pierwszy z nich będzie dotyczył przyszłości rynku programmatic, a rozmawiać na ten temat będą: Chris James z AppNexus, Magda Wysocka z Naspers Classifieds, Marcin Olszewski z Media Impact Polska, Mario Gebers z OpenX oraz Alexander Reinhold z Sociomantic Labs, twórca algorytmu SQX. Z kolei przedmiotem drugiego panelu będą aplikacje mobilne. W dyskusji pt. „Dziki Zachód Aplikacji: od instalacji do lojalnego klienta” wezmą udział: Jacek Mossakowski z BlaBlaCar, Martyna Menge z Samsunga, Robert Olędzki, reprezentujący firmę PAYBACK oraz Maciej Wyszyński z Sociomantic Labs.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Trzecia edycja konferencji Digital Marketing Heroes 2016 rozpocznie się 22 września 2016 roku, o godzinie 15.00 w klubie Niebo w Warszawie. Patronami medialnymi wydarzenia są Business Insider Polska, Marketer+, Nowymarketing.pl oraz Wirtualna Polska. Więcej informacji o DMH 2016 można znaleźć na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing