250 osób na castingu, zabytkowy różowy Cadillac, prawdziwy klasztor i kilka habitów: kulisy kampanii Ceneo.pl

250 aktorek i aktorów na castingu, 35 osób przez całą dobę na planie filmowym, zabytkowy, różowy Cadillac, prawdziwy klasztor i kilka zakonnych habitów potrzebnych było do przygotowania kampanii wizerunkowej Ceneo.pl.
O autorze
1 min czytania 2012-11-22

Wszystko po to, aby pokazać, że z zakupów w serwisie Ceneo.pl z powodzeniem korzystać może każdy, bez względu na płeć, zainteresowania czy wykonywany zawód. Końcowe efekty tego przedsięwzięcia można oglądać w wielu miejscach podczas trwającej od października kampanii wizerunkowej Ceneo.pl.

– Tradycyjny spot reklamowy trwa zazwyczaj nie dłużej niż kilkadziesiąt sekund. Wydawać mogłoby się więc, że jego realizacja zajmie co najwyżej kilka godzin. Nic bardziej mylnego – mówi Agnieszka Pająk z serwisu Ceneo.pl. – Przy realizacji spotu Ceneo.pl pracowała bardzo duża grupa osób przez okrągłe 24 godziny. Było to niemałe przedsięwzięcie organizacyjne. Dla przykładu ponad 5 godzin prace trwały na moście Siekierkowskim w Warszawie, a na kilka kolejnych godzin zaburzyliśmy spokojne życie braci zakonnych. – dodaje.

O tym jak powstawał spot reklamowy Ceneo.pl można przekonać się oglądając poniższy materiał video:

To pierwsza kampania serwisu Ceneo.pl na tak dużą skalę. Dział Marketingu Ceneo.pl tworzył ją przy współpracy z agencją Opcom i domem mediowym Starcom oraz Działem Zakupu Mediów Grupy Allegro. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj