Koncepcja promocji oparta jest na personalizacji „upsów”, czyli plam, śladów, chlapnięć, zabrudzeń i innych drobnych, nieprzewidzianych wpadek, które zdarzają się każdego dnia, w każdym domu. Zwykle towarzyszą różnym czynnościom dnia codziennego, spontanicznym zabawom, gotowaniu, jedzeniu, czy nauce. Papiery i ręczniczki papierowe Mola są rozwiązaniem na każdy „ups”.
W swojej kampanii marka Mola zachęca konsumentów, aby każdy „ups” przyjmowali z uśmiechem i humorem. W celu oswojenia „upsów” Mola stworzyła kolekcję pięciu maskotek: De Paściak, Jednorożek, Chlip-Chlap, Kaktusiak i Pizzerino, z których każda ma swój charakter i kryje w sobie historię umiejscowioną w innej części domu. Aby otrzymać Upsa należy kupić 3 dowolne produkty marki Mola w promocyjnym opakowaniu, zachować paragon i opakowanie promocyjne oraz udać się do wybranego salonu prasowego Inmedio lub Relay po odbiór nagrody.
Zobacz również
Komunikacja promocji obejmuje materiały POS, spoty radiowe, kampanię on-line, w tym 15’’ filmy prezentujące humorystyczne scenki z udziałem Upsów. Za koncepcję, kreację i realizację akcji promocyjnej, w tym produkcję maskotek i filmów do internetu odpowiada agencja IQ Marketing. Za planowanie i zakup mediów internetowych odpowiada VML Poland, kampanię radiową planuje Initiative Media Warszawa.
Promocja trwa do 31 maja 2017 lub do wyczerpania zapasów. Więcej na stronie.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell