Marka ISOVER od 30 lat buduje swoją renomę, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów i tworząc rozwiązania, które zapewniają skuteczną izolację termiczną i akustyczną. W swojej nowej kampanii zwraca uwagę na bogate doświadczenie oraz rolę, jaką właściwa izolacja odgrywa w codziennym użytkowaniu, jeśli chodzi o komfort mieszkania, niskie koszty eksploatacji budynku oraz wpływ na środowisko.
– Za sprawą najnowszej kampanii chcemy nie tylko przypomnieć ważne w naszej historii kamienie milowe, ale przede wszystkim pokazać, jak dużą rolę pełnią materiały izolacyjne ISOVER w naszym życiu codziennym. Bo ISOVER to więcej niż izolacja – to inwestycja w komfort, bezpieczeństwo i zdrowie. Chcemy podnosić komfort życia, nasze produkty do izolacji działają przez cały rok – zimą dając nam ciepło a latem utrzymując przyjemny chłód. Rozpoczyna się lato i czas upałów, pamiętajmy, że klimatyzowane pomieszczenia bez odpowiedniej izolacji nie utrzymają obniżonej temperatury długo. Nasze rozwiązania wytwarzane z poszanowaniem ochrony środowiska poprzez odpowiedzialne, zrównoważone budownictwo dostarczają klientom najwyższą jakość izolacji i tworzą komfortowe warunki do życia i pracy. Dbałość o potrzeby odbiorców to nasz punkt wyjścia do dalszego rozwoju, dlatego mówimy: 30 lat to dopiero początek! – przekonuje Zuzanna Schön, Zastępca Dyrektora Generalnego ds. Marketingu w Saint-Gobain.
Zobacz również
„Cicho, ciepło, bezpiecznie”
Kampania zaplanowana jest w dwóch odsłonach. Czerwcowy flight otwiera pierwszy spot wizerunkowy pt. „Cicho, ciepło, bezpiecznie”, będący połączeniem obrazów ilustrujących wartości marki ISOVER takich jak m.in.: rodzina, ciepło, bezpieczeństwo, z ujęciami pracowników firmy w industrialnej przestrzeni gliwickiej fabryki.
– ISOVER to przede wszystkim ludzie, dlatego po raz kolejny do udziału w naszej kampanii wizerunkowej zaprosiliśmy naszych pracowników. Oni doskonale znają nasze produkty i są naturalnymi ambasadorami marki – zauważa Anna Kozera, Koordynator Marki ISOVER w Saint-Gobain.
Produkty marki ISOVER spełniają najwyższe normy dotyczące bezpieczeństwa oraz ochrony środowiska. Od 30 lat producent energooszczędnych materiałów izolacyjnych działa zgodnie z aktualnymi trendami rynkowymi, ale przede wszystkim stara się dostrzegać indywidualne oczekiwania klientów. Kampania jest nie tylko okazją do świętowania jubileuszu marki, ale do podziękowania partnerom biznesowym i klientom za zaufanie, na którego utrzymanie ISOVER pracuje każdego dnia.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Produkty izolacyjne marki ISOVER sprawiają, że nasze domy, szkoły i miejsca pracy są ciepłe, ciche i bezpieczne. To dzięki nim możemy cieszyć się komfortem i niskimi kosztami użytkowania ocieplonego budynku. Za tym wszystkim stoją ludzie – ich wiedza, doświadczenie i pasja w dbaniu o innowacyjność rozwiązań – podsumowuje Zuzanna Schön.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Szeroko zasięgowa kampania wizerunkowa będzie oparta na dwóch 30-sekundowych spotach, które będą widoczne na głównych stronach portali ogólnotematycznych (wp.pl, interia.pl, onet.pl), w serwisach ekonomicznych, gospodarczych, branżowych i sportowych oraz w kanałach social media i na YouTube. W ramach kampanii 30-lecia ISOVER zaplanowano również wywiady w magazynach opiniotwórczych jak Forbes, Newsweek i Wprost oraz w mediach branżowych m.in. Builder, Murator, Budujemy Dom. Dodatkowo realizowane będą działania kierowane do wykonawców branży izolacyjnej. Fabryka ISOVER zlokalizowana jest w Gliwicach, a jej sztandarowe produkty to maty izolacyjne w rolkach – stąd obchody jubileuszu rozpoczęto sportowym eventem rolkowym dla mieszkańców Aglomeracji Górnośląskiej pod nazwą „ISOVER Nightskating Gliwice”.
Jubileuszowa kampania wystartowała z początkiem czerwca i potrwa do końca 2023 roku.
Za strategię komunikacji, kreację oraz realizację jubileuszowej kampanii odpowiada mindset.agency. Kampanię zaplanował dom mediowy Mindshare ze wsparciem studia produkcyjnego Artcore odpowiedzialnego za realizację spotów video. Działaniami PR prowadzi Agencja PR „Commfort Safety”.
PS „A Ty, ile masz czasu na ucieczkę przed pożarem?” Kampania ISOVER i RIGIPS edukuje o ognioodoporności
Systemowy Dom, to kampania realizowana przez marki ISOVER oraz RIGIPS, wchodzące w skład grupy Saint-Gobain. Jej celem jest edukowanie w kwestii ognioodporności oraz doboru takich materiałów budowlanych, które zagwarantują bezpieczeństwo pożarowe.