30 proc. wyższa sprzedaż w sklepie internetowym? Z SalesBee to możliwe

30 proc. wyższa sprzedaż w sklepie internetowym? Z SalesBee to możliwe
Ruszyła platforma technologiczna SalesBee, oferująca zestaw narzędzi wspierających sprzedaż w Internecie. Rozwiązania należące do kategorii Sales Booster pomagają sklepom internetowym w budowaniu trwałych relacji z klientami oraz optymalizowaniu sprzedaży.
O autorze
2 min czytania 2015-12-10

Zdjęcie royalty free z Fotolia

Innowacyjne multinarzędzie, którego zaletą jest automatyczna implementacja oraz intuicyjny system do zarządzania, będzie rozwijane o nowe funkcjonalności. Pierwsze wdrożenia SalesBee dowodzą, że sprzedaż w sklepie internetowym może zostać zwiększona nawet o 30 proc. SalesBee oferuje 30 dniowy darmowy okres na wypróbowanie narzędzia.

SalesBee to multinarzędzie wspomagające zarządzanie sklepem internetowym, dzięki lepszemu poznaniu zachowań klientów sklepu, komunikację z nimi w czasie rzeczywistym oraz mailingi, a w konsekwencji zwiększające liczbę zamówień w sklepie.

Według badań tylko 3 na 100 osób wchodzących na stronę sklepu internetowego dokonuje zakupu. SalesBee daje rozwiązania, które mogą znacznie poprawić ten wskaźnik. To zewnętrzne rozwiązanie dostosowane do średnich i małych sklepów z szybką, automatyczną instalacją, nie wymagającą ingerencji w stronę.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Narzędzia udostępniane przez SalesBee pozwalają na identyfikację osób wchodzących na stronę, analizę czasu na niej spędzonego oraz wsparcie dla monitoringu zachowań osób używających różnych urządzeń (x-devices). Automatycznie integrują się z kanałami adwords i mediami społecznościowymi, by śledzić ruch z płatnych sfer.

Mechanizmy SalesBee reagują na zachowanie klienta na stronie w czasie rzeczywistym, przez co zwiększa jego skłonność do dokonania wyboru i sfinalizowania transakcji. Pierwsze wdrożenia SalesBee pokazują, że sprzedaż w sklepie internetowym może zostać zwiększona nawet o 30 proc.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Właściciel sklepu internetowego ma do dyspozycji także aplikację mobilną na smartfony z systemem operacyjnym Android, dzięki czemu może zarządzać sprzedażą z dowolnego miejsca. Otrzymuje w czasie rzeczywistym alerty, między innymi o nowych zamówieniach, spadku lub wzroście odwiedzin, a także o pojawieniu się negatywnych komentarzy na portalach z ocenami sklepów internetowych. Dzięki temu można bardzo szybko reagować na określone zdarzenia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

SalesBee to także kompleksowy zestaw rozwiązań do e-mail marketingu umożliwiający m.in. geotargetowanie i targetowanie wysyłek do wybranych grup, personalizację contentu, pełne raportowanie i planowanie wysyłek na podstawie reakcji na poprzednie kampanie. Narzędzie oferuje gotowe szablony mailingów oraz specjalny kreator graficzny do ich samodzielnego projektowania.

Platforma SalesBee oferuje również innowacyjne podejście do zarządzania leadami, ich segmentację na podstawie danych ze stron czy informacji o poruszaniu się po stronie. Rozwiązanie w prosty sposób integruje się z CRM sklepu internetowego umożliwiając zarządzanie kontaktami, generowanie raportów sprzedażowych czy zapisów interakcji z klientem. Do każdego kontaktu można dodawać notatki i przypomnienia.

Każdy może przekonać się o skuteczności rozwiązań oferowanych przez SalesBee w czasie bezpłatnego, 30 dniowego okresu próbnego.

Więcej informacji znajduje się na stronie.

SalesBee to multinarzędziowa platforma z kategorii Sales Booster, wspomagająca sprzedaż w małym i średnim sklepie internetowym. Automatycznie integruje się ze stroną internetową sklepu bez konieczności zmian w jego silniku. Działa w czasie rzeczywistym, kiedy klient jest jeszcze na stronie.