Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

38 Content Communication zajmie się komunikacją marki Gabriella

38Content Communication nie zwalnia tempa i stale powiększa portfolio klientów. Do grona marek, które zaufały agencji dołączyła właśnie Gabriella – łódzki producent rajstop i wyrobów pończoszniczych.
O autorze
0 min czytania 2020-04-15

W ramach współpracy z klientem, agencja będzie odpowiedzialna za działania media relations, współpracę z influencerami, komunikację produktową, a także działania CSR. Klient został pozyskany w drodze rekomendacji.

Po stronie 38Content Communication za działania strategiczne odpowiada Katarzyna Życińska, prezes agencji, a działaniami operacyjnymi zajmują się Aleksandra Trzcińska, PR manager oraz Monika Majewska, PR consultant.