TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

38Content Communication współpracuje z marką BeSymbio

38Content Communications nie zwalnia tempa i stale powiększa portfolio swoich klientów. Agencja nawiązała współpracę z polską marką innowacyjnych naturalnych produktów – BeSymbio, których skład opiera się na certyfikowanych wyciągach roślinnych.
O autorze
1 min czytania 2020-05-14

W ramach współpracy z klientem, agencja będzie odpowiedzialna za działania media relations, współpracę z influencerami, komunikację wizualną i produktową oraz doradztwo komunikacyjne. Klient został pozyskany drogą rekomendacji.

Po stronie 38Content Communication za działania strategiczne odpowiada Katarzyna Życińska, prezes agencji, a działaniami operacyjnymi zajmują się Aleksandra Trzcińska, PR manager oraz Monika Majewska, consultant. Za komunikację wizualną odpowiada Maciej Tyran – graphic designer. 

BeSymbio to młoda marka naturalnych innowacyjnych produktów, a inspiracją do ich stworzenia były rośliny i ich niezwykłe właściwości, motto towarzyszące marce to #MyjemyRoślinami. W pełni biodegradowalny skład produktów to średnio 99% naturalnych roślinnych składników, bez sztucznych zapachów i barwników, SLS, parabenów czy silikonów. Produkty posiadają certyfikat Vegan. Marka, jako pierwsza na polskim rynku naturalnych kosmetyków do domu, zadbała również o designerskie szklane opakowania, które mogą zostać poddane recyklingowi. BeSymbio to także dbałość o estetykę etykiet – grafiki zostały zaprojektowane przez utalentowanego polskiego grafika, Tymka Jezierskiego. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj