W ramach współpracy z klientem, agencja będzie odpowiedzialna za działania media relations, współpracę z influencerami, komunikację wizualną i produktową oraz doradztwo komunikacyjne. Klient został pozyskany drogą rekomendacji.
Po stronie 38Content Communication za działania strategiczne odpowiada Katarzyna Życińska, prezes agencji, a działaniami operacyjnymi zajmują się Aleksandra Trzcińska, PR manager oraz Monika Majewska, consultant. Za komunikację wizualną odpowiada Maciej Tyran – graphic designer.
Zobacz również
BeSymbio to młoda marka naturalnych innowacyjnych produktów, a inspiracją do ich stworzenia były rośliny i ich niezwykłe właściwości, motto towarzyszące marce to #MyjemyRoślinami. W pełni biodegradowalny skład produktów to średnio 99% naturalnych roślinnych składników, bez sztucznych zapachów i barwników, SLS, parabenów czy silikonów. Produkty posiadają certyfikat Vegan. Marka, jako pierwsza na polskim rynku naturalnych kosmetyków do domu, zadbała również o designerskie szklane opakowania, które mogą zostać poddane recyklingowi. BeSymbio to także dbałość o estetykę etykiet – grafiki zostały zaprojektowane przez utalentowanego polskiego grafika, Tymka Jezierskiego.