Agencja Ancymony odpowiada za obsługę komunikacji ongoingowej w kanałach social media (TikTok, Facebook, Instagram oraz YouTube), za przygotowanie nowej platformy komunikacyjnej, a także wsparcie koncepcyjne zespołu marketingowego marki.
Szukaliśmy agencji, która wymyśli sposób, by inaczej niż wszyscy pokazać markę w komunikacji SoMe. Trafiliśmy na bardzo kreatywny Zespół, który łączy strategię z kreacją i analityką. Już po pierwszym spotkaniu otrzymaliśmy rozwiązanie, które wpisuje się w naszą strategię marketingową – komentuje Piotr Wawrzyniak, head of marketing, 3mk Protection.
Zobacz również
Gdy trafił do nas brief 3mk pomyśleliśmy, że to twardy orzech do zgryzienia: akcesoria do smartfonów, w większości takie, których zadaniem jest bycie niewidocznymi… jak je pokazywać? Czy możliwości komunikacji nie są tu zbyt ograniczone? Szybko przekonaliśmy się jednak, że to kopalnia świetnych pomysłów – temat nas podekscytował i wpadliśmy na efektownie efektywny pomysł! Co to za idea kreatywna? Obserwujcie profile marki – dodaje Katarzyna Borowiec, senior digital specialist, Ancymony.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]