4. edycja Konferencji Lunch z e-commerce już 30 września

Już w czwartek 30 września 2021 r. o godzinie 10:00 wystartuje 4. edycja Konferencji Lunch z e-commerce, czyli wyjątkowe wydarzenie będące okazją do zapoznania się z trendami i zmianami zachodzącymi w branży e-commerce, organizowane przez agencję Ideo Force.
O autorze
2 min czytania 2021-09-13

Tematem przewodnim nadchodzącej konferencji będzie: „Sprzedaż na ostrzu noża. Jak zwiększyć sprzedaż i wypromować e-commerce?”.

Obecnie panująca pandemia przyczyniła się do gwałtownego wzrostu sprzedaży internetowej, przeniesienia stacjonarnego biznesu do Internetu oraz zmian zachowań konsumentów.

To pewne – rynek e-commerce rozwija się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Dynamizm, jaki obecnie obserwujemy, sprawia, że branżę e-commerce czekają nowe wyzwania, dlatego firmy chcące odnieść sukces w Internecie muszą nasilić swoje działania marketingowe.

Zastanawiasz się jak przystosować swoje przedsiębiorstwo do działania w nowej rzeczywistości? Przyjdź na naszą Konferencję i dowiedz się co robić, by sprzedawać więcej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

4. edycja Konferencji Lunch z e-commerce skierowana jest do:

  • Właścicieli e-commerce.
  • Menadżerów e-commerce.
  • Dyrektorów e-commerce.
  • Producentów wchodzących na rynek e-commerce.
  • Zarządzających e-commerce.
  • Koordynatorów działań w e-commerce.

Konferencja Lunch z e-commerce odbędzie się w budynku Uczelni Techniczno-Handlowej im. H. Chodkowskiej w Warszawie (aula w budynku Uczelni na ul. Jutrzenki 135). Spotykamy się na żywo, z zachowaniem reżimu sanitarnego.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Podczas 4. edycji Konferencji Lunch z e-commerce:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Dowiesz się jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce.
  • Poznasz najlepsze rozwiązania biznesowe w branży e-commerce.
  • Dowiesz się jak poznawać swoich klientów i prowadzić z nimi skuteczny dialog.
  • Zyskasz wiedzę, dzięki której usprawnisz proces sprzedażowy i obsługę klienta.
  • Poznasz ścieżkę wejścia producenta do retailing’u i uruchomienia kanałów Direct To Consumer eCommerce (D2C).
  • Pogłębisz swoją wiedzę o zarządzaniu sklepem internetowym.
  • Nawiążesz nowe relacje biznesowe.

Ponadto, biorąc udział w Konferencji wysłuchasz doskonałych prelekcji, które wygłoszą m.in.:

  • Michał Moneta (Questus): 5 content marketingowych trendów dla e-commerce.
  • Mateusz Pycia (Globkurier.pl): Wpływ transportu na sprzedaż e-commerce.
  • Marcin Lipiec (Ideo): Czym jest PIM i jak bardzo zwiększa sprzedaż w e-commerce?
  • Jan Zając (Sotrender): Pan płaci, Pani płaci, społeczeństwo płaci… czyli ile tak naprawdę kosztują polskie firmy kampanie reklamowe Facebook Ads.
  • Paweł Wyborski (QuarticOn): (Re)search it yourself, czyli jak zmierzyć skuteczność wyszukiwarki w swojej witrynie.
  • Piotr Kantorowski (Kantorowski, Głąb i Wspólnicy): Legalny cold mailing, czyli jak wysyłać maile bez zgody ich adresata.
  • Marek Oczkowski (SMSAPI): Czy sklepy internetowe słuchają swoich klientów?
  • Magdalena Staszczyk (TOUS)
  • Łukasz Hardek (THULIUM)

Dodatkowo, każdy z uczestników będzie mógł wziąć udział w jednym z warsztatów na temat:

  • Sprzedaj się… albo zgiń. O chatbotach w procesie wsparcia sprzedaży. Paweł Szczyrek (Ideo Force).
  • Jak usprawnić procesy eksportowe, by sprzedawać więcej? Sebastian Skórski (Google Internetowe Rewolucje).
  • Tanio, a dobrze – czy da się zbudować widoczność sklepu w Google, nie wydając majątku na tworzenie treści? Milena Majchrzak (SEMSTORM).

Zapraszamy wszystkich, którym zależy na budowaniu biznesu opartego na rzetelnej wiedzy, a także osoby chcące spojrzeć na swoją działalność z szerszej perspektywy.

Masz ochotę na dobry lunch w towarzystwie branżowych specjalistów? Kup bilet na konferencję.

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.