Tematem przewodnim nadchodzącej konferencji będzie: „Sprzedaż na ostrzu noża. Jak zwiększyć sprzedaż i wypromować e-commerce?”.
Obecnie panująca pandemia przyczyniła się do gwałtownego wzrostu sprzedaży internetowej, przeniesienia stacjonarnego biznesu do Internetu oraz zmian zachowań konsumentów.
Zobacz również
To pewne – rynek e-commerce rozwija się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Dynamizm, jaki obecnie obserwujemy, sprawia, że branżę e-commerce czekają nowe wyzwania, dlatego firmy chcące odnieść sukces w Internecie muszą nasilić swoje działania marketingowe.
Zastanawiasz się jak przystosować swoje przedsiębiorstwo do działania w nowej rzeczywistości? Przyjdź na naszą Konferencję i dowiedz się co robić, by sprzedawać więcej.
4. edycja Konferencji Lunch z e-commerce skierowana jest do:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- Właścicieli e-commerce.
- Menadżerów e-commerce.
- Dyrektorów e-commerce.
- Producentów wchodzących na rynek e-commerce.
- Zarządzających e-commerce.
- Koordynatorów działań w e-commerce.
Konferencja Lunch z e-commerce odbędzie się w budynku Uczelni Techniczno-Handlowej im. H. Chodkowskiej w Warszawie (aula w budynku Uczelni na ul. Jutrzenki 135). Spotykamy się na żywo, z zachowaniem reżimu sanitarnego.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Podczas 4. edycji Konferencji Lunch z e-commerce:
- Dowiesz się jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce.
- Poznasz najlepsze rozwiązania biznesowe w branży e-commerce.
- Dowiesz się jak poznawać swoich klientów i prowadzić z nimi skuteczny dialog.
- Zyskasz wiedzę, dzięki której usprawnisz proces sprzedażowy i obsługę klienta.
- Poznasz ścieżkę wejścia producenta do retailing’u i uruchomienia kanałów Direct To Consumer eCommerce (D2C).
- Pogłębisz swoją wiedzę o zarządzaniu sklepem internetowym.
- Nawiążesz nowe relacje biznesowe.
Ponadto, biorąc udział w Konferencji wysłuchasz doskonałych prelekcji, które wygłoszą m.in.:
- Michał Moneta (Questus): 5 content marketingowych trendów dla e-commerce.
- Mateusz Pycia (Globkurier.pl): Wpływ transportu na sprzedaż e-commerce.
- Marcin Lipiec (Ideo): Czym jest PIM i jak bardzo zwiększa sprzedaż w e-commerce?
- Jan Zając (Sotrender): Pan płaci, Pani płaci, społeczeństwo płaci… czyli ile tak naprawdę kosztują polskie firmy kampanie reklamowe Facebook Ads.
- Paweł Wyborski (QuarticOn): (Re)search it yourself, czyli jak zmierzyć skuteczność wyszukiwarki w swojej witrynie.
- Piotr Kantorowski (Kantorowski, Głąb i Wspólnicy): Legalny cold mailing, czyli jak wysyłać maile bez zgody ich adresata.
- Marek Oczkowski (SMSAPI): Czy sklepy internetowe słuchają swoich klientów?
- Magdalena Staszczyk (TOUS)
- Łukasz Hardek (THULIUM)
Dodatkowo, każdy z uczestników będzie mógł wziąć udział w jednym z warsztatów na temat:
- Sprzedaj się… albo zgiń. O chatbotach w procesie wsparcia sprzedaży. Paweł Szczyrek (Ideo Force).
- Jak usprawnić procesy eksportowe, by sprzedawać więcej? Sebastian Skórski (Google Internetowe Rewolucje).
- Tanio, a dobrze – czy da się zbudować widoczność sklepu w Google, nie wydając majątku na tworzenie treści? Milena Majchrzak (SEMSTORM).
Zapraszamy wszystkich, którym zależy na budowaniu biznesu opartego na rzetelnej wiedzy, a także osoby chcące spojrzeć na swoją działalność z szerszej perspektywy.
Masz ochotę na dobry lunch w towarzystwie branżowych specjalistów? Kup bilet na konferencję.
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.