Jury konkursu doceniło realizację 41. Sesji Komitetu Światowego Dziedzictwa UNESCO, która odbyła się w dniach 2-12 lipca w krakowskim Centrum Kongresowym ICE. BERM było jedyną agencją eventową na podium.
BERM Creative Production Group, jako generalny wykonawca, odpowiadał za przygotowanie i kompleksową realizację 41. Sesji Komitetu, w tym za przygotowanie scenografii oraz cateringu podczas wszystkich wydarzeń, jak również organizację transportu gości oraz obsługę recepcji i aspektów technicznych, w tym tłumaczeń. Jej rolą była także bieżąca kontrola nad bezpieczeństwem i sprawnym przebiegiem imprez.
Zobacz również
Agencja BERM w ciągu jedenastu dni poza organizacją i kompleksową obsługą sesji plenarnych zrealizowała prawie sześćdziesiąt dodatkowych imprez, tzw. side eventów: prelekcji, seminariów, wystaw, wydarzeń kulturalnych i koncertów. Najbardziej doniosłym wydarzeniem była Ceremonia Otwarcia, która odbyła się na Zamku Królewskim na Wawelu.
Niezmiernie cieszymy się, że nasza Agencja mogła przygotować Sesję UNESCO w Polsce. Możliwość pracy przy tym projekcie była dużym wyróżnieniem. Było to dla nas najważniejsze wydarzenie ze względu na zakres działań oraz prestiż imprezy. Cały nasz zespół, wspólnie z organizatorem, pracował na dobry wizerunek Polski i odpowiednią ekspozycję kraju jako organizatora na arenie międzynarodowej. Słowa uznania ze strony przedstawicieli UNESCO oraz gości z całego świata, którzy oceniali Sesję jako jedną z najlepszych w ostatnich latach, były wspaniałą nagrodą dla naszego ponad stuosobowego zespołu. Miejsce na podium w konkursie Top Event to zwieńczenie naszych wysiłków – mówi Janusz Jabłoński, Prezes Zarządu BERM Creative Production Group. Organizacja wydarzenia, na którym było ponad 3000 gości ze 137 państw świata, wymagała od nas odpowiedniego przygotowania, koordynacji całości, a także zsynchronizowania działań ekspertów z wielu dziedzin – dodaje.
Wydarzenie poprzedziły 7-dniowe montaże, w trakcie których w Centrum Kongresowym ICE zaaranżowano na potrzeby zjazdu ponad 50 pomieszczeń, w tym: salę obrad plenarnych, sale spotkań, konferencji, pokoje dla gości VIP, tymczasowe biura dla pracowników UNESCO oraz polskich instytucji, media room, kioski z publikacjami i wiele innych.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Zamawiającym był Narodowy Instytut Dziedzictwa. Realizację wydarzenia po stronie Agencji koordynował Jan Dołęga-Kozierowski, Wiceprezes Zarządu BERM Creative Production Group.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Celem konkursu Top Event jest wyróżnienie najlepszego zrealizowanego projektu z obszaru branży eventowej. Jury oceniało zgłoszenia biorąc pod uwagę kryteria, takie jak: oryginalność, innowacyjność zastosowanych rozwiązań, wpływ wydarzenia na wzmocnienie wizerunku marki, społeczna odpowiedzialność eventu.
Więcej na temat konkursu Top Event można znaleźć na stronie.