Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

4F wchodzi do drużyny piłki ręcznej

Po szeregu lat współpracy ze związkami sportów indywidualnych, marka 4F po raz pierwszy wesprze związek sportu drużynowego.
O autorze
2 min czytania 2016-12-29

Spółka OTCF  oraz Związek Piłki Ręcznej w Polsce podpisały umowę o współpracy, na mocy której przez najbliższe 4 lata polska marka będzie Sponsorem Technicznym Związku Piłki Ręcznej w Polsce.

Umowa zacznie obowiązywać 1 stycznia 2017 roku i będzie kontynuowana do końca roku 2020. Marka 4F ubierze reprezentacje Polski kobiet i mężczyzn. Dostarczy asortyment dla kadry seniorów, seniorów „B”, seniorek oraz wszystkich kadr młodzieżowych i juniorskich.

„4F współpracuje z profesjonalnym sportem od 2007 roku. Do tej pory były to związki sportowe dyscyplin indywidualnych. Od dłuższego czasu szukaliśmy także sportu zespołowego, w który moglibyśmy się zaangażować. Cieszymy się, że jest to piłka ręczna – jedna z dwóch polskich drużyn obecnych na Igrzyskach Olimpijskich Rio 2016. Inwestujemy długoterminowo, ponieważ wierzymy w sukcesy tej dyscypliny.”, mówi Igor Klaja, prezes OTCF S.A.

Kolekcja dla reprezentantów Polski w piłce ręcznej podzielona jest na 4 części: startową (przeznaczoną do oficjalnych rozgrywek reprezentacji kraju), treningową (przeznaczoną do treningów i lekkich zajęć fizycznych), reprezentacyjną (przeznaczoną do noszenia podczas oficjalnych wydarzeń sportowych, ceremonii oraz konferencji prasowych) oraz tzw. casualową (przeznaczoną do noszenia poza sytuacjami meczowymi i treningowymi, podczas trwania zgrupowań i oficjalnych zawodów sportowych). Kolekcja zaprojektowana jest z wykorzystaniem wysokiej jakości materiałów technicznych o podwyższonej wytrzymałości sprowadzanych z Hiszpanii i Japonii. Znajdziemy w niej trzy zestawy kolorystyczne – dwa pierwsze inspirowane polską flagą – czysta biel w połączeniu z soczystą czerwienią, oraz trzeci w kolorze granatowym. Dodatkowo, w stroju bramkarza wprowadzony został kolor limonkowy, ze względu na potrzebę wyróżnienia tego zawodnika na boisku. Całość produkcji odbyła się w Polsce.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Jesteśmy dumni, że 4F – niezwykle rozpoznawalna i uznana na rynku i w świecie  sportu polska marka  zostaje naszym partnerem. To dla nas zaszczyt i ogromna satysfakcja. Bardzo dziękuję firmie OTCF za zaangażowanie i zaufanie. To dowód, że piłka ręczna jest sportem atrakcyjnym dla sponsorów i partnerów. 4F od lat ubiera polskich sportowców – w tym Olimpijczyków. Piłkarze ręczni korzystali ze specjalnej kolekcji 4F podczas Igrzysk Olimpijskich w Rio i byli bardzo zadowoleni. Cieszę się, że dołączamy do grona sportowców, których ubierać będzie 4F” – mówi Andrzej Kraśnicki, Prezes Związku Piłki Ręcznej w Polsce.

Marka 4F współpracuje obecnie z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki, Polskim Związkiem Narciarskim, Polskim Związkiem Biathlonu, Polskim Związkiem Łyżwiarstwa Szybkiego oraz Polskim Związkiem Kajakowym. Na Igrzyska Olimpijskie w Rio de Janeiro ubrała 381 sportowców z trzech krajów. Poza reprezentacją Polski, logo 4F pojawiło się po raz pierwszy na strojach olimpijczyków z Serbii oraz Łotwy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się