„5.5 Zakupowa Majówka” to akcja skierowana do polskich konsumentów, którzy czekają na pierwszy wiosenny długi weekend w tym roku. Marka promuje akcesoria z wielu różnych kategorii takich jak: elektronika, podróże, akcesoria samochodowe, sport, lifestyle, moda czy FMCG. W ramach akcji ceny wielu produktów zostały obniżone nawet o 50%.
Ogromnie się cieszymy, zapraszając polskich konsumentów do akcji „5.5 Zakupowa Majówka” w Shopee. Mamy nadzieję, że dzięki bezkonkurencyjnym ofertom oraz specjalnym promocjom, takim jak Okazje za 1 złoty czy Darmowa Dostawa już od 0 zł, nasza platforma dostarczy im wiele radości z zakupów w atrakcyjnych cenach – powiedział Michał Dmoch, marketing campaigns Lead z firmy Shopee.
Zobacz również
W ramach akcji „5.5 Zakupowa Majówka” kupujący będą mieli szansę zapoznać się bliżej z ofertami i promocjami unikalnymi dla Shopee:
-
Darmowa Dostawa od 0 zł – obowiązuje podczas trwania majówkowej promocji dla wszystkich nowych użytkowników, a w dniu 5 maja – dla wszystkich użytkowników bez wyjątku. Poza promocją, Darmowa Dostawa obowiązuje dla zamówień o wartości od 10 zł lub (wyjątkowo) – 40 zł;
-
Mega Okazje za 1 zł – kupujący mają szansę kupić wybrane produkty o dużej wartości (np. sprzęty AGD, meble, czy akcesoria sportowe) w cenie obniżonej nawet do 1 zł;
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
-
Gwarancja Najniższej Ceny – kupujący mogą cieszyć się największymi oszczędnościami przy zakupie asortymentu kolekcji Gwarancja Najniższej Ceny zawierającej tysiące produktów w najlepszych, bezkonkurencyjnych cenach. Jeśli użytkownicy znajdą produkt z tej kolekcji z niższą ceną w innym miejscu, firma z nawiązką (120%) zwróci im różnicę ceny w postaci Monet Shopee
Słuchaj podcastu NowyMarketing
-
Atrakcyjny produkt za 1 zł lub kupon o wartości 15 zł dla nowo zarejestrowanych użytkowników, do wykorzystania podczas pierwszych zakupów
-
Gwarancja Shopee – funkcjonalność szczególnie ważna dla tych, którzy cenią sobie poczucie pewności przy zakupach online. Dzięki Gwarancji Shopee płatność dla sprzedawcy jest wstrzymana, dopóki osoba kupująca nie potwierdzi, że zamówione produkty zostały dostarczone w odpowiednim stanie. Taką gwarancją objęte są wszystkie produkty dostępne na platformie Shopee, niezależnie od trwających akcji promocyjnych.
Wsparcie dla polskich sprzedawców Shopee
„5.5 Zakupowa Majówka” to także akcja, która ma zwiększyć świadomość konsumentów na temat polskich firm sprzedających swoje produkty za pośrednictwem Shopee. Od momentu swojego wejścia do Polski we wrześniu 2021 r. firma nawiązała współpracę z wieloma lokalnymi sprzedawcami, których nieustannie wspiera w rozwoju działalności, udostępniając im liczne narzędzia operacyjne i marketingowe.
Przykładem takiego wsparcia w ramach akcji „5.5 Zakupowa Majówka” jest Dzień Polskiego Sprzedawcy (Polish Seller Day), przypadający na każdą środę. Tego dnia kupujący otrzymają dodatkowe, nawet 50% zniżki i kupony na produkty od swoich ulubionych lokalnych sprzedawców.
Od początku naszej obecności w Polsce z jednej strony za cel stawiamy sobie dostarczanie polskim klientom wyjątkowych doświadczeń zakupowych, z drugiej – umożliwianie sprzedaży lokalnym firmom, z równoczesnym zapewnieniem im wsparcia w procesie digitalizacji i rozwoju online. Z tego powodu zapraszamy wszystkich polskich sprzedawców do dołączenia do Shopee i cieszymy się, że w nadchodzącym czasie będziemy wspólnie budować naszą obecność na tutejszym dynamicznym rynku e-commerce – dodał Michał Dmoch z firmy Shopee.
Kampania promocyjna „5.5 Zakupowej Majówki”
„5.5 Zakupowa Majówka” to dotychczas największa akcja sprzedażowa Shopee wspierana szerokozasięgową kampanią ATL. Spoty 15” oraz 30’’, oparte na kanwie popularnej piosenki dla dzieci „Baby Shark” ukazują się w największych stacjach telewizyjnych i radiowych. Reklamę możemy obejrzeć m.in. na kanałach głównych i tematycznych Telewizji Polskiej, Polsatu czy Grupy TVN, oraz usłyszeć w największych stacjach radiowych, takich jak RMF FM, Radio Zet, TOK FM, Eska, VOX FM czy Antyradio.
Kampania jest również promowana w mediach społecznościowych, w tym na Facebooku, Instagramie, TikToku oraz YouTube.Na TikToku trwa wyzwanie konkursowe #WszedzieShopee, w którym użytkownicy mają za zadanie nagrać krótkometrażowy film wzorowany na tańcu bohaterów reklamy Shopee.
Dodatkowo marka nawiązała współpracę z wiodącymi polskimi influencerami, takimi jak Cleo, Jan Dabrowski, BakuFamily, Ola Nowak, Lena Moonlight, Twinsstyle, którzy będą przekazywać swoim odbiorcom najważniejsze informacje o Zakupowej Majówce Shopee.