– W 2020 roku skupimy się na prezentacji nowych trendów w komunikacji w mediach społecznościowych i prezentacji case studies z dziedziny kultury. Będą także rozmowy o codzienności pracy w naszej branży – m.in. o tym, jak „zwinnie” organizować prace zespołu czerpiąc z metod stosowanych najczęściej w zespołach programistów – mówi Marta Bańka z Instytutu Kultury Miejskiej.
Instytut Kultury Miejskiej zaprasza w 2020 roku uczestników i uczestniczki konferencji Marketing w Kulturze do przepięknie położonej Polskiej Filharmonii Bałtyckiej na Ołowiance. Sesje plenarne odbędą się w sali koncertowej, w przerwach będzie czas na networking w obszernym foyer. Popołudniowe warsztaty odbędą się salach warsztatowych Narodowego Muzeum Morskiego i Ośrodka Kultury Morskiej. Obie instytucje są partnerami konferencji MwK 2020. Szczegółowy program wydarzenia dostępny jest na stronie.
Zobacz również
– Co roku przygotowujemy ofertę warsztatową, która poszerza tematy przedstawione przez prelegentów. Będzie o sprzedaży, o nowych narzędziach w planowaniu projektów, personal brandingu, design thinkig czy Google Analytics – dodaje Monika Serafin-Szymczak, współorganizatorka konferencji Marketing w Kulturze.
Zapisy rozpoczęły się 17 stycznia i trwają do wyczerpania miejsc. Rejestracja odbywa się przez stronę.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Ceny biletów:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
-
2 dni Konferencji Marketing w Kulturze, 7-8 kwietnia 2020 – 200 zł brutto.
W cenie: fantastyczni prelegenci, networking, przerwy kawowe i lunche, identyfikator i zestaw uczestnika.
Dodatkowo płatne:
-
Warsztaty popołudniowe – 125 zł brutto. Żeby wziąć udział w warsztatach trzeba być zarejestrowanym uczestnikiem/uczestniczką konferencji.
W cenie: 3-godzinny warsztat w grupie do 25 osób ze specjalistkami i specjalistami w swojej dziedzinie.