zdjęcie: facebook.com/BurgerKingSE
Burger King stale rozszerza swoją ofertę roślinną i jednocześnie dba o to, by smak potraw z warzywnymi zamiennikami był na tym samym, wysokim poziomie. By udowodnić, że tak jest, marka stworzyła akcję, w ramach której wprowadziła nowe menu – „50/50 menu”.
Zobacz również
Polega ono na tym, że klient losowo otrzyma albo mięsnego burgera (z kotletem drobiowym lub wołowym), albo tego roślinnego – to, jaką potrawę ostatecznie dostanie, dzieje się bez jego wiedzy.
Co ciekawe, nawet pudełko, w którym znajduje się burger, nie zdradza czy jest on roślinny czy mięsny – dopiero po zeskanowaniu specjalnego kodu w aplikacji klient uzyskuje taką informację.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Tym samym marka chce udowodnić, że oba burgery niczym nie różnią się w smaku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za realizację odpowiada agencja Ingo Stockholm.
PS
Burger King to kolejna sieć fast foodowa, która zdecydowała się wprowadzić do swojego menu ofertę dla wegetarian – już teraz dostępny jest wege burger z serem Halloumi.
PS2
W kwietniu br. do oferty McDonald’s wróciła linia burgerów premium Maestro. Z tej okazji firma postanowiła sięgnąć po nieszablonową formę komunikacji – w celu przygotowania spotu reklamowego, marka zmieniła przestrzeń jednej z warszawskich burgerowni, przekształcając jej zaplecze w kuchnię McDonald’s.