50/50 menu: Burger King sprawdza, czy klienci odróżnią mięsnego burgera od roślinnego

50/50 menu: Burger King sprawdza, czy klienci odróżnią mięsnego burgera od roślinnego
Szwedzki oddział Burger Kinga wprowadził nowe menu „50/50 menu” – każda osoba, która zamówi burgera z tej oferty, losowo otrzyma go albo w wersji mięsnej, albo roślinnej. W ten sposób marka chce udowodnić, że ich smak niczym się nie różni.
O autorze
1 min czytania 2019-07-12

zdjęcie: facebook.com/BurgerKingSE

Burger King stale rozszerza swoją ofertę roślinną i jednocześnie dba o to, by smak potraw z warzywnymi zamiennikami był na tym samym, wysokim poziomie. By udowodnić, że tak jest, marka stworzyła akcję, w ramach której wprowadziła nowe menu – „50/50 menu”.

Polega ono na tym, że klient losowo otrzyma albo mięsnego burgera (z kotletem drobiowym lub wołowym), albo tego roślinnego – to, jaką potrawę ostatecznie dostanie, dzieje się bez jego wiedzy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co ciekawe, nawet pudełko, w którym znajduje się burger, nie zdradza czy jest on roślinny czy mięsny – dopiero po zeskanowaniu specjalnego kodu w aplikacji klient uzyskuje taką informację.

Tym samym marka chce udowodnić, że oba burgery niczym nie różnią się w smaku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za realizację odpowiada agencja Ingo Stockholm.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Burger King to kolejna sieć fast foodowa, która zdecydowała się wprowadzić do swojego menu ofertę dla wegetarian – już teraz dostępny jest wege burger z serem Halloumi.

PS2

W kwietniu br. do oferty McDonald’s wróciła linia burgerów premium Maestro. Z tej okazji firma postanowiła sięgnąć po nieszablonową formę komunikacji – w celu przygotowania spotu reklamowego, marka zmieniła przestrzeń jednej z warszawskich burgerowni, przekształcając jej zaplecze w kuchnię McDonald’s.