Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

50 tys. kwiatów: po jednym dla każdej kobiety dotkniętej przemocą

50 k flowers baner
Portrety kobiet z 50 tys. kwiatów, a obok napis „To nie są przeprosiny. To wołanie o pomoc”. Agencja Fire Comunicação e Marketing w kampanii społecznej „50k Flowers” zwraca uwagę na problem przemocy wobec kobiet w Brazylii.
O autorze
1 min czytania 2024-04-26

Kampania o nazwie „50 k flowers” została opublikowana w Brazylii, gdzie codziennie odnotowuje się 50 tys. przypadków przemocy wobec kobiet. 

W stworzonych kreacjach został zastosowany mechanizm wywołujący zaskoczenie poprzez kontrastowe zestawienie piękna z brutalnością. 

Agencja Fire Comunicação e Marketing stworzyła cztery projekty.

50 k flowers 1

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
50 k flowers 2

50 k flowers 3

Słuchaj podcastu NowyMarketing

50 k flowers 4

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

To już kolejna kampania prowadzona przez agencję Fire Comunicação e Marketing, która nagłaśniała temat przemocy. W listopadzie 2023 roku zostały stworzone projekty, którym przyświecało hasło „Wyłącz tryb cichy”. Bo jeśli chodzi o przemoc, nie ma milczenia. Trzeba nagłaśniać problem, a w razie potrzeby – dzwonić na numery alarmowe.

turn off the silent mode

turn off the silent mode 2

Źródło grafik: Agencja Fire Comunicação e Marketing

PS Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy

Jest w pełni anonimowa, nie ocenia, pomaga 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, także w chwilach, gdy nie możesz mówić na głos. Zna języki polski i ukraiński. Działa w aplikacji WhatsApp pod numerem +48 602 882 844. Adwokatka kobiet, fundacja Feminoteka, przedstawiła czatbotkę Viktorię – nowe narzędzie cyfrowe oparte na AI, które udzieli odpowiedzi na ważne pytania dotyczące przemocy ze względu na płeć.

PS 2 „Mówiłem jej, że ma przestać”. SEXEDPL z kampanią edukacyjną, która dotyczy przemocy wobec mężczyzn

SEXEDPL w kampanii antyprzemocowej zwraca uwagę na mężczyzn, którzy również są ofiarami przemocy. Dzięki spotom fundacja promuje Antyprzemocową Linię Pomocy (720 720 020).